Yo&La+spire Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 Vi tenkte å kjøpe noen leker til snuppa når vi skal ut å fly, men det er ikke så enkelt som det høres ut som....Lekene på vere små/flate, ikke veie noe, gå gjennom sikkerhetskontrollen (og der utelukka eg vel det meste...., ikke lage irriterende lyder og vere interessante nok til å underholde henne på en flytur som tilsammen tar 1 og et halvt døgn. Noen som tar utfordingen? (bøker har vi allerede satt opp på lista, men ville ha noe annet også...)
Gjest irismor Skrevet 7. juli 2008 #2 Skrevet 7. juli 2008 Fiskepuslespill finnes i liten og stor utgave på Biltema. Betalte 14.90 for det lille spillet. Snuppa syntes det var kjempegøy. Magnetbøker fra Nille (39.90) Finnes i bondegård, Ole Brumm, Barbie og et par til. Man kan sette figurene hvor man vil i boka og når man kommer hjem kan man sette de på kjøleslapet =) Snuppa fikk et par venner på flyturen som bare skulle leke med bøkene hennes. Hun var 18 mnd og vi fløy i 15 timer.
Gjest Skrevet 7. juli 2008 #3 Skrevet 7. juli 2008 Tegnebrett Klistermerke-hefte Min gutt elsker dyrefigurer...da kan alle ha en hver - og det er vissnok ekstra morsomt. Funket flott på flyturen. Flere barn ville låne av oss. Vi laget hus av jakken og de badet i en kopp. Kjørte båt i skoen osv.
Gjest Skrevet 7. juli 2008 #4 Skrevet 7. juli 2008 tegnesett ,jeg vet om et genialt ett. det er ferdig tegnet ark som det blir farger på når barnet farger med en penn fylt med vann. ingen søl,helt fantastisk.
Yo&La+spire Skrevet 7. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. juli 2008 Takk for tips:) Ingebjørg; hvor får du kjøpt det? Snuppa liker så godt å tegne, men eg hadde liksom gitt opp det på flyet siden hun tegner på alt og alle og gjerne spiser på fargene også....Kansje dette er løsningen?
Gjest Skrevet 7. juli 2008 #6 Skrevet 7. juli 2008 jeg har kjøpt mine i england,men det blir jo litt vanskelig for deg. men jeg mener og tror de har det på toys r us.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå