Plutseliten :) Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 Håper du får en flott dag,med pakker,kake og sang ))) Klem fra
iznogood Skrevet 7. juli 2008 #2 Skrevet 7. juli 2008 Tusen takk :-) Dagen blir feiret under dynen hvor jeg og minsta ligger med en ufyselig forkjølelse - som vi plukket opp i London etter å ha bodd på samme rom som en aircondition orkan. :-)
Næsningsfrua Skrevet 7. juli 2008 #3 Skrevet 7. juli 2008 Hipp hipp hurra! Gratulerer så mye med dagen!!! Jeg skal spise bløtekake for deg i dag, min nydelige stedatter fyller 16 år i dag. Kanskje dette er dagen for fine jenter?
coscos Skrevet 7. juli 2008 #4 Skrevet 7. juli 2008 Gratulerer så mye med dagen, iznogood! Pysjamasparty er ikke så værst det heller :-)
phantomet Skrevet 7. juli 2008 #5 Skrevet 7. juli 2008 Gratulerer så mye med dagen Iznogood! Synd å være syk på bursdagen sin, men samtidig er det jo deilig med en skikkelig unnskyldning for å slange seg i sengen hele dagen... Håper du koser deg tross forkjølelsen, og at du får spist kaker og pakket opp drøssevis av presanger. Klem klem
Gjest Skrevet 7. juli 2008 #6 Skrevet 7. juli 2008 Gratulerer så mye med dagen, håper du har hatt en fin dag :0) Klem fra
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. juli 2008 #7 Skrevet 8. juli 2008 Gratulerer med vel overstått!! Og god bedring med dett dese:-)
dritgrei hei hei! Skrevet 8. juli 2008 #8 Skrevet 8. juli 2008 hurra for bursdagen i går! er dere friskere i dag?
iznogood Skrevet 8. juli 2008 #9 Skrevet 8. juli 2008 Tusen takk for alle gratulasjonene, jenter! Dere er så gode å ha! Dagen i går ble ikke så alle værst, syntes jeg - min bror og nevø dukket opp på døren hele veien fra Harstad. Og barna hadde virkelig anstrengt seg for å gi meg en fin dag. I dag derimot, er alt så meget værre :-) Minsta hoster og spy - jeg er sykere, og min 50kg shafer hadde løs mage i gangen i løbet av natten. Så supert når det har lagt i timesvis og godgjort seg. Isj! Men neste uke er det ferie, så det er jo flott om vi kan være ferdige med å være syke til da.
♥Snulder Skrevet 8. juli 2008 #10 Skrevet 8. juli 2008 Gratulerer med gårsdagen! Og god bedring til både 2- og 4beinte!!
frøydis m/ 4 Skrevet 8. juli 2008 #11 Skrevet 8. juli 2008 Til lykke med gårsdagen! Håper også at dere er på bedringens vei alle sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå