Anonym bruker Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 Vi har fått så mye klær til jenta vår i barselgave, noe jeg er kjempeglad for. Har nesten ikke behøvd å kjøpe noe selv. Vi har fått en del merkeklær i form av kjoler og t-skjorter, noe som er fryktelig upraktisk. Kjoler brukes kanskje bare en gang da det går mest i body og bukse her, og t-skjorter sklir opp hele tiden når vi løfter opp babyen. Bruker med andre ord ikke t-skjortene så ofte heller. Ikke for å være utakknemlig, men jeg syns egentlig at det er litt dumt at vi får plagg som koster såpass og som bare blir liggende. Flere med dette "problemet"? Vet ikke hva jeg vil med dette innlegget, men jeg måtte bare si det til noen.
L@boline Skrevet 7. juli 2008 #2 Skrevet 7. juli 2008 Jeg ville ha byttet i noe dere har mer bruk for jeg da. Er vel ikke utaknemlig det. Bedre å få noe dere har bruk for enn noe som bare blir liggende.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2008 #3 Skrevet 7. juli 2008 Hei du! Vet akkurat hva du mener... ingen god følelse å ikke få brukt det man har fått, men babyens komfort er det viktigste. Først i det siste at vi har brukt t-skjorter og gensere sammen med buksene (mini var 1 år i juni), og det er mest når det har vært varmt i været. Ellers har vi brukt sånn singlet-body så det ikke skal glipe mellom buksa/shortsen og t-skjorta
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2008 #4 Skrevet 7. juli 2008 Flere av butikkene ligger i en annen by, så det blir litt vanskelig å få byttet det nå som babyen er såpass ny. Og så føler jeg at en del forventer at hun har på seg plagget ihvertfall en av gangene vi treffer giver, så da tør jeg nesten ikke bytte det heller. Mulig det bare er noe jeg føler på, da. HI
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2008 #5 Skrevet 7. juli 2008 Sånn tenkte jeg også, at vi liksom måtte ha det på når vi møtte giver... hehe, men etterhvert ble det faktisk så mye klær at vi rakk ikke å bruke alt en gang! Har faktisk helt nye klær i str 56 og 62 som ikke er brukt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå