Jojo x3 Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 noen som har fått det/har det? Etter at jeg sluttet å amme har jeg fått kviser og går opp i vekt. Gikk på pillene mens jeg ammet. Har ikke hatt problemer med kviser før. Noen andre som har fått samme eller andre bivirkninger?
Lovemelikeyoudo Skrevet 7. juli 2008 #2 Skrevet 7. juli 2008 hørt om mange som har fått masse kviser og vektøkning ja..
Jojo x3 Skrevet 7. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. juli 2008 uff, da må jeg vel finne på noe annet, har lurt på om jeg skal prøve hormonspiral.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå