sommerboy 2008 (fødeklar) Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 Nå er jeg i uke 39 og vekten min går ikke opp.i det siste 3 ukene ingen vekt økning.
Pusur_mor Skrevet 7. juli 2008 #2 Skrevet 7. juli 2008 Jeg er i uke 32 og har enda ikke nådd igjen startvekta mi. Gikk ned 5 kg første trimester, og har gått ipp 2-3 kg til nå. Spiser sunt og normalt. Har litt å ta av fra før, så det er ingen krise akkurat. HAr hatt det likt i alle mine 6 sv. skap og har fått unger fra 2860 - 4860g. Faktisk la jeg på meg mest med nr 1 som var minst (morkakesvikt).
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 7. juli 2008 #3 Skrevet 7. juli 2008 Kjenner meg igjen! Men tror ikke det er noe å bekymre seg over, i allefall så kjennes det ut som at babyen har det bra, han sparker og holder på! Hadde han ikke hatt det bra så sier jordmor at noe av det første jeg ville merket ville være mindre aktivitet i magen. Har lagt på meg 18 kg så langt jeg! Litt i meste laget, særlig siden jeg har fått gutten min estimert til ca 3500g ved termin! Men jeg satser på lange trilleturer fremover, og snart er han ute!!! 38+6 i dag!
To tette og ei badehette Skrevet 7. juli 2008 #4 Skrevet 7. juli 2008 Det er ikke noe å bekymre seg over. Det er helt normalt med en meget beskjeden oppgang, eller at vekten står stille den siste måneden.
Gjest Skrevet 7. juli 2008 #5 Skrevet 7. juli 2008 Det håper jeg virkelig.puh nærmer meg styggelig 30 tallet:((
C@milla *EMIL* Skrevet 7. juli 2008 #6 Skrevet 7. juli 2008 Jeg har gått ned 3 kilo siden uke 28/29 jeg.. er i uke 33 nå, og ligger jevnt på denne vekta enda. Har tilsammen da lagt på meg ca.12 kilo, og hadde jo vært veldig fint om dette hadde holdt ut ;o) Fikk sv.dia, er derfor jeg gikk ned disse kiloene da, men gøy at det holder seg der synes jeg. Barnet sparker og romsterer som bare juling, så tror nok han har det bra likevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå