LykkeLimam Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 Jeg er nå i uke 37 og har hatt et par dager med dårlig form og verking i kroppen pluss hodepine. Så igår hadde jeg feber (det har jeg sjelden/aldri...) au...det var ikke godt! er jo litt bekymret for feber og vondt i kroppen når jeg er så langt på vei. Jeg har lege time i dag. Det er jo sikkert ikke noen ting, men men... Noen andre som har hatt feber og vondt i kroppen pluss hodepine seint i svangerskapet?
Isalita Skrevet 7. juli 2008 #2 Skrevet 7. juli 2008 Hei Jeg har ikke feber, men i hele natt har jeg hatt vondt i hodet, og er så j***** stiv og støl i kroppen, sånn influensa-støl, uten at jeg egentlig har influensa. Har vært våken 1 gang i timen i hele natt, utrolig slitsomt. Jeg er i min 38. uke. Har vært oppe en times tid nå, og vil bare gå å legge meg igjen. Føler meg litt mørbanka... :-/ Tett i hodet på en måte... Når skal du til legen? Si fra hvordan det går da. Jeg forstår bekymringen, babyen er det første jeg tenker på hvis jeg er dårlig. )
LykkeLimam Skrevet 7. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. juli 2008 det er ikke noe godt..så er det anderledes å være syk/dårlig form når man er gravid for da tenker man bare på babyen. Jeg tenkte litt sånn også at nå er formen så langt nede at tenk hvis babyen har lyst til å komme ut nå da...da har jen ingen krefter eller energi! jeg skal i ettermiddag til vanlig kontroll...så regner jo ikke med at legen finner noe ut av hvorfor jeg har feber og slikt. Men han sjekker jo babyen og ser han den har det bra. god bedring:)
anette&tutta mari :) Skrevet 7. juli 2008 #4 Skrevet 7. juli 2008 hei jeg har vært slått ut i flere dager nå med skikkelig forkjølelse.. ikke feber, heldigvis, men vondt i hodet (har visdomstenner som plutselig har bestemt seg for å vokse igjen..auuuu), hoster, nyser og snørrete.. har tatt 2 paracet når det var som verst, en gang om dagen.. det hjalp faktisk. har holdt meg unna alt av medisiner i svangerskapet, men Paracet skal ikke være farlig. Dessuten er det farligere om mor har vondt og blir stresset, enn å ta smertestillende. Gjelder i allefall for de med høy feber! God bedring alle!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå