♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 jeg er 7+5 og føler at livmora presser seg vei. og to cm over symfysen så kjenner jeg noe "posete" er det innvoller som blir sakte pressa oppover? eller er det mulig at livmora kommer allerede nå! har vært gravid to ganger før, den andre gangen endte i sa i uke 10
nickiii Skrevet 7. juli 2008 #2 Skrevet 7. juli 2008 mener at livmora ikke kommer over symfysen før etter uke 12.. les mere her: http://www.babyverden.no/templates/PeriodPage____583.aspx
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 7. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. juli 2008 så det er ikke mulig å kjenne den før? hva er det da tro?
Gurine Skrevet 7. juli 2008 #4 Skrevet 7. juli 2008 Jeg er tredjegangs og i uke 15, og kjenner ikke klart kanten på livmora enda. Så det er nok helst andre ting der inne du kjenner da vil jeg tro Men jeg har mye flesk på magen, og da kjennes vel ikke livmora like godt som hvis man er slank i utgangspunktet.
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 7. juli 2008 #5 Skrevet 7. juli 2008 Tror det skal litt til...men kan du evnt. være lenger på vei? Er 3. gangs og kjente ikke livmora før uke 11-12 ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå