Icerus Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 Håper på at det klaffer i neste periode og at spiren sitter for godt...
Gjest Skrevet 7. juli 2008 #2 Skrevet 7. juli 2008 Hei Icerus. Synd å høre at du måtte tilbake hit. Håper det klaffer snart for deg:)
Mikkemafian Skrevet 7. juli 2008 #3 Skrevet 7. juli 2008 Huff og huff... Dette var leit. Håper oppholdet blir kortvarig:)
Icerus Skrevet 7. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. juli 2008 Takker for det, og satser på at vi kommer sterkt tilbake...
Gjest Skrevet 7. juli 2008 #5 Skrevet 7. juli 2008 Hvor langt var du på vei Icerus, om jeg kan spørre? Du må ikke svare om du ikke orker. Føler med deg
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 7. juli 2008 #6 Skrevet 7. juli 2008 Velkommen tilbake da, selv om jeg skulle ønske jeg slapp å "se" seg her inne... Klem
Icerus Skrevet 7. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. juli 2008 var bare komt til uke 5.. Og synes at det var noe som ikke stemte helt med hele greiene. Så jeg hadde vel egentlig innstilt meg på at det var noe som ikke var helt ok. Så det er sikkert like greit at det gikk som det gikk. Men håper bare at normal syklus kommer igang med en gang slik at vi slipper å vente så lenge...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå