Gjest Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 Det paret som ble drept i Russland hadde en liten gutt på 7 mnd, like gammel som min. Plutselig er mamma og pappa borte, og han skjønner ikke hvorfor.. Til å gråte av.
Gjest Skrevet 7. juli 2008 #3 Skrevet 7. juli 2008 Ja, utrolig trist sak. Skjønner ikke at det går an å være så rå. Men når det gjelder sønnen, er det kanskje en fordel at han er så liten. Det hadde nok vært verre å takle for et større barn som skjønner mer av det. Det triste er jo at han ikke kommer til å huske mammaen og pappaen sin da.....
Sivalur Skrevet 7. juli 2008 #4 Skrevet 7. juli 2008 Var han 7 mnd? Jeg har lest 14 mnd i en artikkel, og ca 1 år i en annen. Ja, det er forferdelig tragisk. 'Trøsten' er at han er såpass liten, og det stod også et sted at han pleide å være hos besteforeldrene i helgen, så han er vant til å være hos besteforeldrene sine og de håper jo nå å få ha ham, håper de får det. Fryktelig trist ja.
Gjest Skrevet 7. juli 2008 #5 Skrevet 7. juli 2008 Han pleide å være hos besteforeldrene i helgene fordi foreldrene likte å feste..... så han var mye hos besteforeldrene sine. Kjempe trist, alt med babyer blir så ufattelig mye vondere å høre om nå en før jeg fikk barn. Får bare håpe besteforeldrene er bra mennesker for lille gutten.
Prinsemammaen Skrevet 7. juli 2008 #6 Skrevet 7. juli 2008 Ja, det er helt forferdelig...... Huff.... Så han på bestefarens arm foran den åpne kista til moren sin...... lurer på hva han tenker..... :-(
Gjest Skrevet 7. juli 2008 #7 Skrevet 7. juli 2008 Får håpe at besteforeldrene tar seg godt av han ja. Merker også at sånne ting går så mye mer inn på meg nå som jeg har barn selv.
Gjest Skrevet 7. juli 2008 #8 Skrevet 7. juli 2008 Ja, slike saker er bare kjempetrist. Kjenner meg igjen i det at alle slike historier skjærer meg så mye dypere, om mulig, i hjertet etter at man selv fikk barn...vondt. Det vil forhåpentligvis gå bra med ham hos besteforeldrene, men savnet etter foreldrene vil nok komme etterhvert som han vokser til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå