♥♥mortil4♥♥ Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 Fungerer den? Den som har vært på reklame på tv i det siste. Husker ikke hva den heter, men skal ta alle innsekter innefor ca 5 mål, og koster rundt 5-6000,- Vil kjøpe en, da vi har klegg på feriestedet vårt i Sverige, og jeg er så sinnsykt allergisk mot dem, men det er mye penger å bruke, dersom den ikke er særlig effektiv =o/ Har prøvd "alt" annet, og ingenting hjelper =( Noen som har prøvd den??
It's all about me Skrevet 7. juli 2008 #2 Skrevet 7. juli 2008 Har verken sett reklamen du snakker om eller testet den. Men si ifra om den hjelper mot edderkopper, da er den verdt hver krone.
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 7. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. juli 2008 Tror den skal ta alt av insekter i følge reklamen. Skal visst lokke dem til seg på et vis, og så drepe dem. Ja, hvis den virkelig funker, så betaler jeg gladelig hver krone for den. (men sure penger, dersom det viser seg å ikke være effektivt) Ikke noen som har fått testen den ut??
You can call me Dårris Skrevet 7. juli 2008 #4 Skrevet 7. juli 2008 Er det ikke garanti på den da? Hvis den ikke funker så er det vel bare å levere tlbake:) Men si gjerne fra når du har testet, jeg skulle gitt mye for å få bort alle nasty insekter;)
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. juli 2008 Jo, det bør vel være noe garanti på den =o/ Ingen som har testa den? Kanskje den er ny på markedet. Selv har jeg ikke hørt om den før nå da...
Gjest Kelly Taylor Skrevet 8. juli 2008 #6 Skrevet 8. juli 2008 Den funker veldig på knott og mygg iallefall, men den må settes ut tidlig på våren for å ha best effekt. Har noe med klekkinga å gjøre.
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. juli 2008 Åhh... Trodde liksom den skulle lokke til seg insekter, og "sluke" dem jeg =) Tror jeg må ta en tur til butikken, og snakke med dem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå