It's all about me Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 Har vært et energiløst slakt de siste ukene, men igår kveld løsnet det skikkelig. Og jaggu var det ikke slik da jeg sto opp idag også. Morgenene som pleiere å være skikkelig vonde lenge. Å håper det varer, men uansett så er det så deilig å oppleve å ha energi igjen......om så bare for en veldig begrenset periode. Skal ikke mer til for å gjøre meg glad nei )
☆Anonymia☆ Skrevet 7. juli 2008 #2 Skrevet 7. juli 2008 hehe kanskje det nærmer seg fødsel da ?? =)=) har hørt man får en del energi før det begynner,så man er klar =)=)
FuriLaks Skrevet 7. juli 2008 #3 Skrevet 7. juli 2008 Jepp, nå nærmer du deg action! Kroppens måte å si fra på det:)
It's all about me Skrevet 7. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. juli 2008 Å tenk om dere har sant ) Er jo bare to uker igjen, så det ville ikke vært krise akkurat....
WP-TLogPeanut Skrevet 7. juli 2008 #5 Skrevet 7. juli 2008 Er det ikke deilig Fikk nyte den nye energien en hel dag jeg før fødselen satte i gang
(,")Elsker *Lunajenta* mi(",) Skrevet 7. juli 2008 #6 Skrevet 7. juli 2008 Det kan nok skje når som helst nå ja!=) Jeg fikk å plutselig så masse energi på slutten. Jeg var veldig plaget med kynnere hele svangerskapet så jeg hadde måttet da det litt med ro. Men da jeg rundt uke 37 fikk masse energi så brydde jeg meg ikke om å ta det så med ro lenger. Var jo ikke så farlig om ongen kom nå... hehe.. Dro ut i snøværet å vaska å støvsugde bilen, vaska kjøleskapet, kjøkkenskapene å hele pakka.. Plutselig gikk vannet 17 dager før termin du...!=) hehe...
It's all about me Skrevet 7. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. juli 2008 Oj oj oj, blir spennende å se da, he he. Men våger ikke satse på noe, førstemann kom jo på overtid, og har hele tiden vært sikker på at det ville hun her også gjøre.
FuriLaks Skrevet 7. juli 2008 #8 Skrevet 7. juli 2008 Jeg blir så vanvittig oppspilt når andre skal føde, hehe. Satser på at det er førfødselenergi!
Sessa ruger igjen... Skrevet 7. juli 2008 #9 Skrevet 7. juli 2008 Hei, hei, hei.... hvis dette er et tegn på at det nærmer seg, hvor blir det av min energi da????????????? MAKAN!!!!!! Jeg har trukket kølapp før deg!
It's all about me Skrevet 7. juli 2008 Forfatter #10 Skrevet 7. juli 2008 Kan det være en sammenheng at hun har vært uuuutrolig rolig også til nå idag..... Vanligvis pleier hun jo å danse samba der inne fra jeg våkner til jeg legger meg, he he.
Gjest Skrevet 7. juli 2008 #11 Skrevet 7. juli 2008 det er nok førfødselenergi.. hadde akkurat samme som deg noen dager før jeg fødte. ryddet og vasket som aldri før. var mye plaget med bekkenet men så løsnet det samme dagen jeg fødte husker jeg. åååh...kjenner at jeg misunner deg litt kunne gjerne opplevd mine fødsler en gang til.. sukk.. bare det å kjenne det nyfødte barnet på brystet er en fantastisk følelse..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå