vakera ¤høygravid¤ Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 Jeg er i uke 34 og føler meg så rar i dag. Sto opp tidlig. Sliten. Synet er litt slørete og jeg er kvalm. Ansiktet har hovnet opp mer de siste dagene og jeg har gått opp nesten en kilo den siste uka. Tenker på om det kan være svangerskapsforgiftning? Noen som har de samme symptomene?
1,2 og snart 3små Skrevet 7. juli 2008 #2 Skrevet 7. juli 2008 ring legen å hør...lever urinprøve og få målt blodtrykk...jeg hadde dette i midt første svangerskap og alle sa d var varmen,men når jeg leverte urinprøve og målte blodtrykk viste d seg at d var begynende svangerskapsforgiftning....trenger ikke være samme til deg:0) jeg hadde myyye vann i kroppen da,fikk ikke på meg sandaler en gang...og hadde litt feber uten at jeg kjente eller merket d før de målte...
jente Skrevet 7. juli 2008 #3 Skrevet 7. juli 2008 Ring legen din eller føde avdelingen. Der kommer dem til å ta blodprøver av deg, og blodtrykk og CTG av barnet. Det kan jo hende at du har en begynnende svangerskapsforgidtning. Jeg hadde selv vært fin frem til uke 29, da fikk jeg vondt i pannen, kvalm, svimmel og jeg så stjerner,,, Og jeg hadde smerter øverst i magen, Men, jeg hadde ikke protoiner i urinen, Så ring, det er bedre at du blir behandlet enn at du skal gå og ikke føle deg bra,, Du kjenner deg best selv, god bedring. Med meg kom dem frem til at jeg ikke hadde svangerskapsforgiftning, men jeg har vært flere ganger inn og ut av UL for å sjekke meg,, Så legene tar det veldig alvorlig,
CaspersMamma Skrevet 7. juli 2008 #5 Skrevet 7. juli 2008 Jeg vil absolutt anbefale deg å ringe.. Jeg lot det gå så langt at jeg fikk rier, og vanvittige smerter oppe i magen! Viste seg at jeg hadde skyhøyt blodtrykk og protein i urin.. Ente med noen døgn på sykehus, og nå har jeg fått streng beskjed om å ROE NED!! Er 37+3 i dag...
vakera ¤høygravid¤ Skrevet 7. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. juli 2008 Takk for gode svar. Vært utrolig trøtt og rar i hele dag, så om jeg føler meg lik i morgen ringer jeg fødeavdelingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå