m@mm@ :-)til to gutter:-) Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 Gutten min på 2 år er nesten spist opp de siste nettene. Noen m gode råd??
Sunniva78 har to små Skrevet 7. juli 2008 #2 Skrevet 7. juli 2008 Det finnes myggnetting som man fester på vinduene...
m@mm@ :-)til to gutter:-) Skrevet 7. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. juli 2008 Ja d har jeg hørt om . Men trodde ikke d gikk når vi har slike gamle vinduer hvor d vipper innover på toppen når man åpner d ut nede.... Ja hvis d ble forståelig da?!?!? :-)
hamsterpia Skrevet 7. juli 2008 #4 Skrevet 7. juli 2008 Slike vinduer har vi også. Jeg har kjøpt en myggnetting som er en god del større enn vinduet, sånn at nettet går rundt vinduet. På klas ohlsson har de myggnett med borrelås som du fester i vinduskarmen -Genialt!
hamsterpia Skrevet 7. juli 2008 #5 Skrevet 7. juli 2008 Og så sprayer vi med myggspray (sånn som man bruker på kroppen) i vinduskarmen og på nettingen, for å være ekstra sikre.
Tante Bassa Skrevet 7. juli 2008 #6 Skrevet 7. juli 2008 Jeg har sånne vinduer som går innover, og festet nettingen på utsiden av vinduet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå