Linda-Kristin=) Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 gruer meg så forferdelig mye! har brukt så hersens mye penger på dette, så håper bare jeg klarer det nå sånn at jeg slipper å betale mere... så spent!
Ulldott Skrevet 7. juli 2008 #2 Skrevet 7. juli 2008 Skal krysse fingre for deg! Jeg kastet opp av nervøsitet før jeg kjørte opp. Var helt fælt, men jeg sto! Lykke til!!!!
Linda-Kristin=) Skrevet 7. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. juli 2008 tusen masse takk;) hvilke feil gjorde du? så greit å spørre andre som har kjørt opp om det, hersens sambo hadde ingen feil på oppkjøringa si så det er ikke akkurat så mye hjelp i han sånn sett;) kommer sikkert til å glemme å se i speilene ofte nok eller plassere meg feil i rundkjøringene... uff, jeg måtte bare ha vært ferdig!
meg tjohei Skrevet 7. juli 2008 #4 Skrevet 7. juli 2008 det å legge seg feil i rundkjøringene er ingen stor feil, gjorde det selv, men sto. husk og se godt etter forgjengere. om du merker du gjør en feil, si det med en gang, det at du er bevisst på det gjør at de tillater litt småfeil! lykke lykke til
Linda-Kristin=) Skrevet 7. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. juli 2008 tusen takk:) men jeg er så fæl med den clutchen når jeg skal inn i en rundkjøring feks... trår den alltid inn samtidig som jeg bremser i tilfelle jeg blir nødt til å skifte gir! merkes jo ikke på kjøringen, men er dette noe man kan få feil på? gjør det bare automatisk!
Labambie Skrevet 7. juli 2008 #6 Skrevet 7. juli 2008 Lykke til!! Om ikke mange månedene er det min tur... Tenker på deg!!
Bring_it_on!!:)) Skrevet 7. juli 2008 #7 Skrevet 7. juli 2008 Akkurat det du gjør der er jeg fæl til også.. Før rundkjøringer , ved kryss ol.. Tråkker automatisk clutchen inn.. Tenker ikke over det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå