Smykkemaja Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 Skal nå forberede meg på å fortelle pappaen at jeg er gravid på nytt. Siden dette mest sannsynlig blir siste gang, har jeg lyst til å gjøre det på en litt spesiell og artig måte. Har jo to barn fra før og hatt en MA og en SA, så jeg har jo gjort det noen ganger nå...hehe... Tar imot forslag med stor takk!! Klem fra
Hikken Skrevet 7. juli 2008 #2 Skrevet 7. juli 2008 Gå på cubus og kjøp en pitteliten body hvor det står My heart belongs to daddy, pakk pent inn og gi i gave :-)
Mamman til Mia Camilia Skrevet 7. juli 2008 #3 Skrevet 7. juli 2008 Hva med på gå på en resturant å bestille babymat til han? Husk at du må forhånsbestille.
Smykkemaja Skrevet 7. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. juli 2008 Den med body har jeg allerede brukt:-) Men takk allikevel..
gullet0305+09 Skrevet 7. juli 2008 #5 Skrevet 7. juli 2008 jeg kjøpte body første gangen, og denne gangen en liten pysj:-D Det er en koselig måte å fortelle på:-D
Bic&Bac Skrevet 7. juli 2008 #6 Skrevet 7. juli 2008 Lag en "bursdagsinvitasjon", der du inviterer til fødselen, på termindato.
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 7. juli 2008 #7 Skrevet 7. juli 2008 Er jo mange måter å fortelle det på. Men du må jo finne en som blir mest riktig for deg.... Hva med å lage mat til han hvor alt er i baby str. beby mais, baby gulerøtter osv. er jo en måte. Andre ting du kan gjøre er å lage et kart hvor han tilslutt vil komme fram til at det er en baby på vei.
2 jenter,gutt 28 feb 09 Skrevet 7. juli 2008 #8 Skrevet 7. juli 2008 Jeg tok et kinderegg,tok ut leka inni og erstattet det med en lapp der det sto han skulle bli pappa:)) skal si det var en som ble stum.....he he:))
Smykkemaja Skrevet 7. juli 2008 Forfatter #9 Skrevet 7. juli 2008 Så rart at du kom med det forslaget...akkurat den ideen fikk jeg innover meg i stad oxo...hmmmm...kanskje det...:-) Takk for svar!
Smykkemaja Skrevet 7. juli 2008 Forfatter #10 Skrevet 7. juli 2008 oj..ja det var kreativt...og mannen min elsker jo sjokolade...han skal på telt-tur til helgen...kanskje jeg skal sende med et kinderegg:-) Takk for tipset...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå