Gjest Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 Jeg og mannen skal :-) Barna skal være hos mormor og morfar!
ღhælgelainnღ Skrevet 7. juli 2008 #2 Skrevet 7. juli 2008 Håper dere får bedre vær enn dette ihvertfall, her høljer det ned akkurat nå! Bor i Hedmark jeg, men tror det samme været gjaldt for Oslo også.
Lovemychild Skrevet 7. juli 2008 #3 Skrevet 7. juli 2008 Trodde det var i morgen han skulle ha konsert?? Eller har han to konserter her i Norge ??
FuriLaks Skrevet 7. juli 2008 #4 Skrevet 7. juli 2008 Jeg skulle egentlig, men en kompis av kjæresten fikk billetten i stedet. Så de er tre kompiser som drar og koooser seg! (Jeg har ikke sjangs i havet til å stå rett opp og ned i to timer, dessverre:( Det skal i følge yr.no være oppholdsvær i kveld!
fru tekopp Skrevet 7. juli 2008 #5 Skrevet 7. juli 2008 Jeg skal på konsert i dag! Men han har to konserter i Norge denne gangen. (Men den i morgen ble satt opp en stund senere...) Gleder meg!!!!!
3stk Skrevet 7. juli 2008 #6 Skrevet 7. juli 2008 Hadde veldig lyst ,men har desverre ikke barnevakt.Min svoger og svigerinne har stått i kø siden i går sånn at de er blandt de første som kommer inn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå