Gå til innhold

Kort tur

Anbefalte innlegg

Skrevet
til mine foreldre står for døren idag. Jeg stapper ungene i bilen og kjører et par timer, så er vi der. Storebror blir igjen til lørdag hos mormor, morfar og søskenbarn. gleder seg til det. Vi andre setter nesen hjemover allerede i morgen, for størsta skal på jobb igjen på onsdag- På veien slipper vi av midtereste frøken hos ei tante. der trengtes det litt male- og jobbehjelp noen dager.... Tror det er fint både for jenta og tante! Så henter vi de to hjem igjen til helga når gubben også begynner ferie. Da skal vi sette hele familien i feriemodus og nyyyyyte lange morgener og late dager hvor man får puslet ivei med noe av alt som hoper seg opp og gjerne skulle vært gjort noe med. Ingen store prosjekter, men litt her og litt der og litt hit og litt dit.....
Videoannonse
Annonse
Skrevet

God tur og kos dere på deres hit og dit ferie :)

Det blir sånn med store og små barn som har ulike behov og opplegg.

Klem

Skrevet

Det høres egentlig ut som det perfekte opplegget for alle sammen. Veldig deilig med passe feriemodus!

Skrevet

Så koselig det høres ut, for både store og små. Godt at man kan både være til hjelp og selskap :-)

Feriemodus er en fin ting. Av og til skulle jeg ønske det var mer ferie. Men, man må jo egentlig jobbe litt innimellom for å sette pris på den.

Kos deg med dine "hit og dit"-turer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...