Smykkemaja Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 ...men der tok jeg feil:-) Har IKM idag eller i morgen, og CB dig lyste gravid mot meg i stad:-) Hadde en SA i mai, så tør ikke å ta helt av enda....men jeg har en liten spire hvertfall!! Sender dere andre prøvere babystøv..så håper jeg vi ses fort inne på 1.tri**********************************************************************************************************************************************************!!! Vi venter nå 3.mann :-) To av spådamene her inne spådde rett i ang tid for graviditet oxo...men de har spådd ulikt kjønn så vi får se...spennende! Lykke til! Klem fra
Snoopy :o) Skrevet 7. juli 2008 #4 Skrevet 7. juli 2008 Hei Oslojente. Gratulerer så masse. Så heldig du er. Du skal se spiren din denne gangen holder seg fast ) Kos deg masse med sommer, sol og din bittelille nr 3. Jeg har ikm på onsdag eller torsdag. Tørr ikke tro eller håpe. Har vel egentlig ikke noen syptomer annet enn at jeg har vært så utrolig ustabil i humøret denne helgen. Stakkart mannen min, i går kastet jeg et verktøyskrin vegg i mellom her. Det føles helt uvirkelig at jeg gjorde det. Likner ikke meg. Hadde heller ingen grunn til å være så sint. Håper vår lille nr 3 sitter også snart. Uansett Oslojente, så skal du vite at det å lese innlegget ditt i dag redder dagen min. Yes, det er håp. Nok en gang gratulerer så kjempemasse. Lykke til og jeg håper vi snart sees i 1 tri. God sommer. Klem fra
Mikkemafian Skrevet 7. juli 2008 #5 Skrevet 7. juli 2008 Gratulerer så mye... Snapper til meg babystøv i bøtter og spann!! Håper du får et greit svangerskap. Lykke til!!
framtidsdrømmer *4 pp* Skrevet 7. juli 2008 #6 Skrevet 7. juli 2008 Hadde du INGEN symptomer i det hele tatt? Jeg tror jeg var gravid men mistet fem dager over ikm for et par måneder siden (pleier å ha så jevn syklus), men kjente nesten ingen symptomer. Rakk ikke å teste før tr kom... men nå har jeg ikm på torsdag og håper virkelig spiren sitter selv om kroppen ikke gir meg noen signaler... ikke ømme pupper en gang, noe jeg føler ALLE får, hehe )
Smykkemaja Skrevet 7. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. juli 2008 Bitte litt ømme pupper noen dager og ikke en dag i mellom...hatt litt halsbrann, men det kan jeg slite med til tider uansett...men ellers ingen symptomer...så det er fortsatt håp!! Lykke til...og takk for alle koselige hilsner jeg har fått fra dere :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå