Gå til innhold

blir litt arg jeg altså...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en samboer som hele tiden går og skrur av varmen på badet. Jeg er av den oppfatning at det MÅ være litt varme på badet for at det skal tørke opp fukten etter at vi har dusjet. men han mener det ikke har noen effekt. I går var vi hos en kamerat av oss som vi passer leiligheten for, og han var borte og skrudde av varmen på badet med en gang. Jeg sa at han ikke måtte gjøre det, men da svarte han at vi kan jo hvertfall gjøre det der, for han er jo ike hjemme. Jeg gav meg på det, så kommer jeg hjem og er på do nå i natt og kjenner at det er iiiiiiiiiiiiiiskaldt på badegulvet. Han har jo skrudd av her og! Fan jeg blir så sinna altså, sånn har det igrunn vært de 6 åra vi har vært sammen. Han skrur av og jeg skrur på, vi snakker om det og varmen får stå på i noen uker, og så er vi tilbake. Kjenner at det er en skikkelig bagatell å bli sur for, men jeg er så dritt lei.

Så tenker jeg på når babyen kommer, for han er ganske sparsom med varme i resten av huset også, skal helst ikke ha mer enn 21 grader, det er MAX lissom. Det er for kaldt for meg ofte, men jeg har da tepper. Men bebisen trenger det vel litt varmere enn som så eller?

hehe.. ler litt når jeg leser det nå, men det irriterer meg såpass akkurat nå at jeg ikke fikk sove, menå nå har jeg letta på hjertet så nå skal jeg krype under dyna igjen og forhåpentligvis få sove et par timer.

Takk til dere som gadd å lese alt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...