Anonym bruker Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 vet ikke hvorfor jeg er det, i løpet av natten skal jeg amme minst to ganger. Mest sannsynlig er det morgen rundt kl syv! Har tre stk som krever meg hele dagen, gubben skal i tilegg reise bort. Blir alene med ungene et par dager. Hvorfor sitter jeg våken da?? Vil bare si til meg; GÅ Å LEGG DEG!!!!!!!
Spent Hattiec... Skrevet 7. juli 2008 #2 Skrevet 7. juli 2008 Jeg er på nattevakt. Skulle gjerne lagt meg!
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2008 #3 Skrevet 7. juli 2008 Jeg venter på at ei her inne skal rydde stuebordet sitt! Ikke bare derfor da, jeg venter også på at babyen min skal ha noe å drikke snart, etter det skal jeg sove, gleder meg!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2008 #4 Skrevet 7. juli 2008 jeg er våken fordi jeg har rydda stuebordet, hi hi;-) Tror jeg skal legge meg nå, men det går nok en halvtime før jeg kommer meg så langt!!
spiren_81 Skrevet 7. juli 2008 #5 Skrevet 7. juli 2008 Har også gått nattevakt.. skal hjem gansek snart... :) og legge meg
nanomor Skrevet 7. juli 2008 #6 Skrevet 7. juli 2008 Mannen min fant ikke penger, ikke nøkler og ikke skoa sine(!!) da han skulle av gårde på jobb kvart over fem i dag..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå