Anonym bruker Skrevet 6. juli 2008 #1 Skrevet 6. juli 2008 huff, vi lever i en skikelig svinesti. Huset flyter, det ser rett og slett ikke ut her. Bare på bordet foran meg ligger det; 3 ispapir to glass et glass syltetøy ibux en lue digital kamera ti merkelapper fra div klær smykke to tomme godter skåler nøkkler penner stor flaske cola zero kalkulator masse regninger fire lysestaker duk to glass med halv visne blomster vaskeklut mobil negleklipper tannpirker sparebøsse to tallerkner ++ vi snakker om stuebordet.... HJELP MEG.'Klarer ikke leve i dette rotet, men har mistet all energi!
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2008 #2 Skrevet 7. juli 2008 På stuebordet her ligger det: en tlf to gjernkontroller en vannflaske duk lysestaker Ellers rundt om i huset er det ikke så ille akkurat nå! Et tips er å rydde litt hver dag, 15-30min om dagen er nok til at det ikke skal bli helt kaos! Jeg utfordrer deg til å rydde stuebordet NÅ:-) Skriv inn her hvis du har gjort det da!
Spent Hattiec... Skrevet 7. juli 2008 #4 Skrevet 7. juli 2008 Bomba hjemme hos meg... :0) Tar det ikke så tungt akkurat nå!
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2008 #5 Skrevet 7. juli 2008 fader.....fikk litt å tenke på. Kanskje jeg hiver meg rundt. Må du ikke legge deg riktig enda, du må se om jeg har tatt utfordringen din. Må bare tenke på det et pae minutter
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2008 #6 Skrevet 7. juli 2008 Jeg sitter å venter til du har et strøkent stuebord jeg, hehe, håper ikke du svarer med en gang nå da, for da betyr det at du ikke rydder:-)
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2008 #7 Skrevet 7. juli 2008 brukte ikke betenkningstiden engang;-) Jeg bare hoppa opp som en duracel kanin å begynte å rydde. Gikk kjempefort, jo! Sender deg en stor natta-klem=0) Takk for sparket i ræva!! P.S Tar resten i løpet av morradagen.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2008 #8 Skrevet 7. juli 2008 Grattis, trenger ofte et spark for å komme igang, og jeg er et såpass konkuranne menneske at jeg rydda litt på kjøkkenet imens, hehe! Da håper jeg du får sove godt med ditt ryddige bord i tankene:-) Nå skal jeg endelig legge meg, så god natt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå