Gå til innhold

Da var det over....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Valgte å gjøre det slutt med bf i dag. Han flyttet ut for en uke siden, og vi hadde planer om å fortsette å prøve. Men den lille tiden vi har vært sammen denne uken har vært ekstremt anspent, og jeg har følt at han mistrivdes veldig med situasjonen. Jeg elsker han fortsatt så jeg følte dette var det rette å gjøre for han. Kan ikke tvinge han til å være i et forhold han ikke trives i, da blir ingen av oss lykkelige. Har bestemt oss for å fortsatt være venner, håper det varer.

Nå blir det nok enklere for oss begge å legge fokuset på lille snuppa. Hun fortjener kun det beste fra oss begge. Og hvem vet? Kanskje følelsene hans kommer tilbake med litt tid og avstand? Hvis ikke, så går det nok bra uansett, tror jeg.

Takler dette mye bedre enn jeg trodde, så kanskje mine følelser ikke er så sterke som jeg har innbildt meg? Skulle så gjerne fått dette til å funke for dattern vår sin skyld, men når jeg er den eneste som viser noen interresse for å fortsette, så går det jo ikke. Heldigvis er vi (for øyeblikket) enige om samvær, bidrag, oppdragelse etc, og med litt godvilje og forståelse fra oss begge bør ikke dette bli noe problem i fremtiden heller. Vi er jo fortsatt veldig glad i hverandre, og vil det absolutt beste for jenta vår, så dette er nok det beste med tanke på situasjonen. Optimistisk for øyeblikket, men det blir nok noen tunge stunder fremover, kjenner jeg. Savner allerede en armkrok og kose i.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Off, det var trist.

Håper dere får det til å fungere for alles skyld. Viktig å være venner eller ihvertfall på talefot for jenta sin del.

Sender deg en klem.

Skrevet

Det var leit, men du vet sikkert hva som maa gjoeres.

Det er bra dere ser paa det som venner,. Ikke gi opp vennskapet,for barnets skyld.

Haaper dere finer ut av alt sammen.

Skrevet

Trist:( Men for noen er jo det den beste løsningen. Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...