tmpt Skrevet 6. juli 2008 #1 Skrevet 6. juli 2008 Jeg er en 36 år gammel 3 barns mor,som sterilliserte seg etter det tredje barnet,noe jeg selfølgelig angrer på nå.Er det noen som har erfaring av å ha fått "reparert skaden",eller hørt noe av noen andre??? Finns det håp???Er babysjuk....
ninanja Skrevet 7. juli 2008 #2 Skrevet 7. juli 2008 Må dessverre skuffe deg der. Sterilisering på kvinner kan ikke reverseres. Men på menn er det mulig.
Trulte76 Skrevet 7. juli 2008 #3 Skrevet 7. juli 2008 jeg har et søskenbarn som steriliserte seg etter nr2. Hun gjorde det om og ble gravid med nr 3. Så ja det er håp. Men ingen garanti for at det bir velykket..Eneste er å gjøre det om å håpe på du blir gravid igjenn
Edelweis Skrevet 7. juli 2008 #4 Skrevet 7. juli 2008 mamman til en nær venninne av meg steriliserte seg etter hu fikk veninna mi. 18 år senere fikk hu tvillinger med den nye samboeren sin. det var prøverørs da, så det spørs om det er slike metoder en må igjennom=) men det er jo vertfall muligheter da=)
Spaniella Skrevet 7. juli 2008 #5 Skrevet 7. juli 2008 Det går an, men prognosen er relativt dårlig: Refertilisering Kumulative to års svangerskapsrater på over 60% er rapportert etter refertiliserende tubekirurgi (over 80% hos kvinner yngre enn 33 år19 (IIb)) Refertilisering må i Norge som regel utføres i privat regi (fra: Norsk gynekologisk forening, http://www.legeforeningen.no/index.gan?id=106501&subid=0 )
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 7. juli 2008 #7 Skrevet 7. juli 2008 Leste nettopp en artikkel om dette. Og det koster vel mellom 18- 25000 å få reparert "skaden" igjen=/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå