♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 6. juli 2008 #1 Skrevet 6. juli 2008 Ikke skjem meg bort! - Jeg vet godt jeg ikke skal ha alt jeg ber om. Jeg bare tester dere. Ikke vær redd for å være bestemte med meg! -Jeg foretrekker det. Det får meg til å føle meg trygg. Ikke la meg utvikle dårlige vaner! -Jeg har bare dere å stole på for å stoppe meg. Ikke få meg til å føle meg mindre enn jeg er! -Det bare får meg til å ville gjøre meg større emm jeg er. Ikke heng meg ut foran andre! -Jeg tenker mye mer på hva dere sier, hvis dere snakker rolig til meg hjemme. Ikke få meg til å føle at feilene jeg gjør er store synder! -Det forvirrr det verdibilde jeg skal bygge opp inni meg. Ikke vær for rask med fagre løfter! -Jeg blir veldig skuffet når du ikke greier å holde dem. Ikke sett altfor store krav til min ærlighet! -Det er lett å skremme meg til løgner. Ikke vær skiftende og inkonsekvent! -Det forvirrer meg forskrekkelig. Ikke beskytt meg fra konsekvenser! -Jeg trenger av og til å lære gjennom smertefulle erfaringer. Ikke ta det altfor alvorlig når jeg sier:"Jeg hater deg" ! -Det er ikke deg jeg hater, men den makten du har til å begrense meg. Ikke tenk at det er under din verdighet å si unnskyld til meg! -En ærlig unnskyldning gjør at jeg føler varme og hengivnhet for deg. Ikke skjenn og mas! -Hvis du gjør det, må jeg beskytte meg ved å late som jeg ikke hører. Ikke prøv å late som du selv aldri gjør feil! -Det gir meg et alt for stort sjokk når jeg oppdager at det ikke stemmer. Ikke si at det bare er tull når jeg er redd! -Det jeg er redd for, er virkelig form eg. Du hjelper meg mye bedre ved å prøve å forstå. Ikke si at du ikke er glad i meg! -Selv om jeg av og til kan gjøre stygge ting. Ikke glem at jeg vokser fort! -Det er sikkert vanskelig for deg og holde følge med meg, men vær så snill og prøv så godt du kan. Får meg til å tenke.. Og ville dele det med dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå