Anonym bruker Skrevet 6. juli 2008 #1 Skrevet 6. juli 2008 HERREGUD for en elendig smak enkelte har!!!
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2008 #3 Skrevet 6. juli 2008 Jeg vet om en unge som heter Chris. Det er nesten værre. Han er døpt Chris. Hvis de heter Christian, Christoffer, Chrizander eller andre navn kan de hvertfall velge å kalle seg Chris, men denne stakkaren har jo ikke noe valg, han er jo stucked med Chris.
!!!! Skrevet 6. juli 2008 #4 Skrevet 6. juli 2008 Hvorfor om jeg tørr spørre er det så mye verre en LYSANDER???
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2008 #5 Skrevet 6. juli 2008 Jeg sa da aldri at det var verre enn noe som helst. Er du kanskje av dem som har tryna i salaten og gitt ungen det unevnelige K-navnet?
!!!! Skrevet 6. juli 2008 #6 Skrevet 6. juli 2008 Krixander Julius Julian Prostatasønn Den 5, var egentlig det jeg hadde tenkt å kalle mitt barn, men etter å ha tatt en titt i din salat tror jeg nok det blir Krizander Den Store
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2008 #7 Skrevet 6. juli 2008 jeg undrer mer hvordan enkelte folk oppfører seg.. som å henge ut navn til stadighet, særlig disse -ander navnene.. Er det virkelig nødvendig å henge ut hvert eneste av disse hver eneste gang..
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2008 #8 Skrevet 6. juli 2008 det er bare så harry- til å spy av!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå