*Lykkeliten* Skrevet 6. juli 2008 #1 Skrevet 6. juli 2008 Hei! Titter innom fra Bli Gravid.. Har hatt magesmerter i flere dager nå.. Ikke vanlige mensmurringer altså.. Kjenner de ikke igjen liksom.. Det svir og stikker, igår var det som om noen stakk meg med kniv inni magen, ganske langt nede.. IKM var tirsdag 1 Juli, og har enda ikke sett noen tegn til tanta,, og ho har aldri vært mer enn 2 dager forsinket! Har vært på ferie, så har ikke hatt muligheter for å teste, og nærmeste apotek er 2timer unna.. Skal bestille tester på nettet idag.. Men hvordan var smertene deres i magen etter IKM? Visste dere at dere var gravide? Takker for alle mulige svar! =)
Spent Hattiec... Skrevet 6. juli 2008 #2 Skrevet 6. juli 2008 Jeg hadde stikksmerter og har det ennå (8+1), de kommer og går. Du kan nok være gravid ja, men den eneste sikre metoden er jo å ta en test. :0) Lykke til!
*Lykkeliten* Skrevet 6. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. juli 2008 Ååå =) Ja, det hadde jo vært det aller sikreste, men når man ikke har tester.. Blir nesten gaal her.. hehe.. Tenkte det hadde vært hyggelig å høre deres historier og erfaringer, håpet er jo ekstra sterkt denne mnd kjenner jeg! =) ' Takk for det! =)
3barnsmor? Skrevet 7. juli 2008 #4 Skrevet 7. juli 2008 Jeg hadde bare en magefølelse som sa meg at jeg var gravid, tok tre tester en samme dag som mensen skulle vært her, å en den 4 dagen etter mensen skulle vært og en den 5 å alle viste negative tester men jeg bare visste dem var feil. 8 dagen tok jeg test og den viste svakt positvit, å så tok jeg en på søndag og der kom pluss tegner før teststreken så jeg er gravid. Stol på magefølsen og få kjøpt deg en test, du er nok gravid skal du se
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 7. juli 2008 #5 Skrevet 7. juli 2008 Jeg hadde en blanding av menssmerter og sånne "strekk". Dvs rett før ikm var de som menssmerter, men ble mer og mer strekkete etterhvert som jeg passerte ikmdagen. Ikke sviing, men mer som sånne strekk man kan få når man nyser feks.
*Lykkeliten* Skrevet 7. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. juli 2008 Ja det er akkurat sånn jeg har det nå.. hmm.. Vi kjørte med bilen i grusvei idag mårrest, det var en skikkelig hompete vei.. Da fikk jeg ubehag i magen.. Det stakk og murret.. Akkurat som strekk.. *hååååper*
momaja 8+6 Skrevet 7. juli 2008 #7 Skrevet 7. juli 2008 Jeg hadde menssmerter akkurat som vanlig før IKM og helt til nå. Nå er det sjeldnere og sjeldnere jeg merker det. Det er livmora som vokser, men jeg syns det føles ut som vanlig mens smerter.
3barnsmor? Skrevet 7. juli 2008 #8 Skrevet 7. juli 2008 hadde de mr før, nå er de der noen ganger i løpet av dagen. Den vokser jo ikke konstant så det er jo normalt å ikke kjenne det hele tiden.
Klar for nr 2 Skrevet 7. juli 2008 #9 Skrevet 7. juli 2008 Åh så godt det var å høre at dette er vanlig! Har gått med litt mens murringer de siste dagene, så har vært litt redd.. Men da er det som det skal, og bare livmoren da(: Mye nyttig her inne på BIM!!
*Lykkeliten* Skrevet 7. juli 2008 Forfatter #10 Skrevet 7. juli 2008 Takk for svar jenter! Ja, det er mye nyttig her inne.. Folk er vennlige og hjelpsomme. Og prøver å svare så godt de kan, det er jo hyggelig! =)
smuffe og fruen Skrevet 10. juli 2008 #11 Skrevet 10. juli 2008 Menssmerter, og type eggløsningssmerter sa fruen... en lettere form for det hun kjenner når hun har eggløsning )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå