Anonym bruker Skrevet 6. juli 2008 #2 Skrevet 6. juli 2008 Helt alene, og kun det;) Gidder verken blande inn en mann eller en dame i dette:)
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2008 #3 Skrevet 6. juli 2008 Tja... han dytter sin penis inn sjeden min, gjentatte ganger i diverse stillinger?
Delirium Skrevet 6. juli 2008 #4 Skrevet 6. juli 2008 We do it like they do it on the Discovery Channel..da dara datta dara *nynne*
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2008 #6 Skrevet 6. juli 2008 Min mann stikker tissen sin inn i min vagina. Så beveger tissen han seg mye inn og ut av meg, før han får utløsning. Hvordan jeg har sex er veldig forskjellig, men misjonæren er ofte i bruk. Den er ikke traust og kjedelig. Orgasme får jeg sjeldent, den må jeg ordne meg selv om jeg har veldig behov for det. Men min mann får meg til å miste pusten mens vi har sex, og det er tusen ganger mer deilig enn å få en orgasme så jeg klager slettes ikke (pusten kommer av seg selv etter noen minutter, og min mann ble helt hysterisk de første gangene det skjedde. Meg helt livløs uten å puste (han er sykepleier) hehe......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå