Freiamamma Skrevet 6. juli 2008 #1 Skrevet 6. juli 2008 .. av å vere her inne..se alle som blir gravide og de som ikke blir gravide.. følge med på symptomer og testing el-slim og telling av dager og alt mulig. Jeg var virkelig ikke så baby-gal før jeg begynte å vanke her inne. he he. Men nå er jeg helt hekta. Har til og med bestilt el-tester.. Må si jeg overrasker meg selv! Og nå kommer ikke TR, og jeg saumfarer forumet for å lete etter andre som har lignende situasjon som min, og tenker at kanskje jeg kan vere gravid likevel.? Noe jeg helt sikkert ikke er. bruker en liten formue på tester som blir negative gang på gang på gang... Kanskje TR holder seg unna rett og slett bare fordi jeg er så stressa og hengt opp i alt dette her.. Kanskje kommer hun om jeg bare slapper av og roer heeelt ned.. Ikke et vondt ord om alle dere som er her og skriver inn, jeg er SÅ gla jeg har funnet en plass jeg kan få så raskt svar på mine spørsmål og undringer. Men må bare få sagt at det er skikkelig vanedannende og man blir litt smågal tror jeg:P
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 7. juli 2008 #2 Skrevet 7. juli 2008 for å være ærlig med deg føler jeg akkuratt de samme... tester og leter etter symptomer er nok ikke mye hjelp i vil jeg tro.... bedre å av vente å se men de er fryktelig vanskelig.... skulle ønske man kunn oppdage de tidligere og ikke måtte prøve "så" hardt for å klare å bli gravide... men er takknemlig for kjappe greie svar og mye hyggelige folk...
3barnsmor? Skrevet 7. juli 2008 #3 Skrevet 7. juli 2008 Jeg har jo hatt det som deg før jeg testa positivt etter åtte dager.Hvor mange dager er du over ikm nå?
Freiamamma Skrevet 7. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. juli 2008 Jeg er vel på dag 9 over IKM idag, etter min beregning fra forrige mens (den startet 1.Juni) så jeg sjønner ingenting.. Ingen TR og kritthvite (billig) tester.. har hatt litt mens smerter de siste dagene, men TR er og blir borte.. Leste også en plass at en lege hadde sagt at det kunne vere et dårlig tegn viss det tar lang tid før testen ble positiv.. Er dette sant??
3barnsmor? Skrevet 7. juli 2008 #5 Skrevet 7. juli 2008 dårlig tegn om det tar lang tid før testen er positiv?? Det har jeg aldri hørt, mye rart man skal få høre også da. Det er oj bare snakk om når du evt har hatt egløsning og hvor mye hcg du produserer i begynnelsen. Nei, bestill en time til legen du om du ikke får en positiv test snat og mensen fortsatt ikke kommer.
Freiamamma Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. juli 2008 Tror jeg holder på å få TR nå! Var sikker på det var noe galt med meg nå, så jeg tror jeg aldri har vert så glad for å få TR på besøk!! er på dag 38 i syklus nå, har vanligvis hatt 28dagers syklus.. Kan EL ha vert SÅ forsinket??
Freiamamma Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. juli 2008 Var blodspor på papiret idag tidlig, men nå er det ingenting.. HVA SKJER? Er 10 dager over IKM nå.. *frustrert av å vente* Bruker å ha stabil syklus på 28 dager..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå