C&L snart m BaBy igjen Skrevet 6. juli 2008 #1 Skrevet 6. juli 2008 Trodde ikke vi skulle tenke på tenner før om noen måneder...Men hun får sin første allerede..Sikler, er urolig, litt magevondt og vi ser tannen nå.. Er der noe vi må tenke på???
Katharina88*Angelica08 Skrevet 6. juli 2008 #2 Skrevet 6. juli 2008 Tok det opp med helsesøster forrige uke da tulla mi på 3 mnd har begynt å få 2 tenner nede allerede, det er vist veldig individuelt når de kommer. Uansett det er ikke noe du får gjort no med, tenna kommer når de kommer Et lite tips, jeg legger en bitering (sånn med vann i) i kjøleskapet hver kveld så hu bruker den til og kjøle ned i gommen. Det roer henne veldig.
C&L snart m BaBy igjen Skrevet 6. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. juli 2008 Oi, det var tidlig!! Jeg kjøpte sånn bitering. Den er fin når hun treffer munnen;)
Ville Vera Skrevet 6. juli 2008 #4 Skrevet 6. juli 2008 Har egentlig ikke tenkt stort på de der tennene enda men. Jenta mi sikler noe voldsomt, er veldig urolig, og har vondt i magen. Ser ingen tenner enda. Men er det mulig og få det så tilig?
C&L snart m BaBy igjen Skrevet 6. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. juli 2008 hm, vet ikke.Trodde ikke de kom så tidlig..Men de kan vel være på vei en stund??
Katharina88*Angelica08 Skrevet 6. juli 2008 #7 Skrevet 6. juli 2008 Det var da tulla mi også begynte å sikle å sånn, så du skal ikke se bort i fra det snart kommer no tenner..
Mam&Ama Skrevet 6. juli 2008 #8 Skrevet 6. juli 2008 Amalie har fått sin femte tann nå og hun er 14 uker, hun fikk sin første da hun var ca 10 uker.. så ja, noen får tenner tidlig. Det verste er heldigvis over nå, håper jeg:p Hun hadde 3 uker hvor hun var kjempe urolig og hadde mye vondt. Nå er hun bare smørblid:D Jeg har prøvd med bitering men da bare begynner hun å le:p
C&L snart m BaBy igjen Skrevet 6. juli 2008 Forfatter #9 Skrevet 6. juli 2008 hehe,ja det med bitering er ikke altid lett;) Håper ikke det blir så ille for henne å få tenner..Går greit til nå så får se hvordan det blir.. Rart å høre at tennene kan komme så tidlig, det ante jeg ikke.. Går det greit med ammingen likevel ;p
Mam&Ama Skrevet 6. juli 2008 #10 Skrevet 6. juli 2008 Jeg fikk forresten ett tips om å gi babyen en våt klut å sutte på. Dette funka heller ikke på Amalie da hun ville gni den over hele ansiktet og ikke i munnen:P men kanskje det funker for din baby:) amminga har ikke vært ikke noe problem hittil. Hun har bare vært borti med tennene, men ikke bitt:)
Ville Vera Skrevet 6. juli 2008 #11 Skrevet 6. juli 2008 Kan voldsom spising av hender også være ett tegn?
C&L snart m BaBy igjen Skrevet 6. juli 2008 Forfatter #12 Skrevet 6. juli 2008 Kanskje, men den orale fase er igang så det kan være de bare er veldig spennende Skal prøve med klut og se om hun putter den i munnen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå