Anonym bruker Skrevet 6. juli 2008 #1 Skrevet 6. juli 2008 Jeg syns advokaten min er utrolig kjekk. Jeg er godt gift og har vært det noen år. Beklageligvis har jeg begynt å få "føleleser" for advokaten min. Aner ikke hvordan jeg skal takle disse "følelsene". Er kjempe glad i mannen min og ønsker selvfølgelig ikke å skilles på grunn av noe som dette. Men hvordan skal jeg komme over denne betattheten?
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2008 #2 Skrevet 6. juli 2008 Hva med å bytte advokat, ditt dumme kvinnemenneske.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2008 #3 Skrevet 6. juli 2008 Hørtes fryktelig amerikanisert ut... "advokaten min", som at alle normale oppegående mennesker har hver sin advokat som de slår på tråden til for hver minste lille ting... Du er godt gift, glem han, eller kvitt deg med gubben og ta advokaten.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2008 #5 Skrevet 6. juli 2008 'Advokaten min' ? Har du så mye med advokaten din å gjøre da? Forstår jeg ikke helt... Jeg har også hatt en advokat og vært i en rettssak, men det var da begrenset hvor mye tid vi tilbragte sammen... Men, det var vel mer en kommentar i forhold til nysgjerrigheten min... Er advokaten din gift eller sammen med noen da? Hvis ikke er det vel bare å bryte ekteskapet og gi seg løs? Om det er det du ønsker.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2008 #6 Skrevet 6. juli 2008 Det du antakeligvis ønsker at vi skal svare er følgende: Du ønsker vi skal svare at du må betro deg til advokaten din, fortelle ham om følelsene dine og dilemmaet du står overfor. Slik øker spenningen i dette, og du kan bare ikke vente på hvilke svar han vil gi deg.... Dette er nok svaret du drømmer om at vi skal gi deg, men det kommer vi ikke til å gi deg, for det blir bare tåpelig om du har tenkt å fortsette i forholdet du er i. Jeg må si jeg ikke helt forstår problemet her. Han som er 'advokaten din' har du vel bare sporadisk kontakt med eller? Eller så er det snakk om en sak nå, og den vil jo bli ferdig på et eller annet tidspunkt? Er det snakk om sporadisk kontakt, ser jeg ikke helt problemet. Da vil du glemme du noen gang hadde følelser for ham like fort som de kom. Har dere en del kontakt nå, vil jo kontakten snart avbrytes. Da er det jo bare å holde ut den lille tiden. Blir jo litt dumt å skifte advokat? Koster deg jo fort mye penger?? Nei, vanskelig å gi råd her, når du forteller så lite. Hvor mye/ofte ser du ham da? Og hvor vedvarende er det?
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2008 #7 Skrevet 7. juli 2008 advokater har også et etisk regelverk å forholde seg til, involverer han seg med deg må han kvitte seg med deg som klient.. tjener han mye på deg ?? ;-)
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2008 #8 Skrevet 7. juli 2008 Herregud da! At det går an å henge seg opp i folks skrivemåter!! Saken min er forhåpentligvis ikke langvarig, da får jeg bare se hvor ting bærer. Han tjener godt på meg ja, så tviler på han kommer til å kvitte seg med meg. I tillegg er han veldig flink, dermed er det uaktuelt for meg å bytte advokat. Vi får se hva som skjer etter saken er avsluttet. HI
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2008 #9 Skrevet 7. juli 2008 Hvorfor ikke være ærlig med mannen din? Jeg ble betatt av en mann, og ektemannen min så det på meg med en gang - vi var i samme omgangskrets alle tre. Han spurte meg, og jeg innrømte det. Det gikk over, mannen min var selfølgelig litt skeptisk, men det skjedde ingenting og følelsene er borte nå. Synes selfølgelig denne mannen fremdeles er en flott mann, men jeg har den jeg vil ha ;o)
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2008 #10 Skrevet 7. juli 2008 Tror mannen min merker at jeg liker advokaten. Vil ikke såre han. Håper ting bare går over av seg selv. Gresset er ikke alltid grønnere på den andre siden. Tenker også sånn, vi har barn sammen, hus og hjem +++ Har alltid vært fornøyd med mannen min. Derfor er det ekstra frustrerende å bli betatt av en annen. HI.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2008 #11 Skrevet 7. juli 2008 Hva får deg til å tro at denne kjekke advokaten har noen som helst interessse for deg utover at du er en klient han tjener godt på? Hilsen en som også er advokat
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2008 #12 Skrevet 7. juli 2008 Aner ikke hva han føler for meg, kjenner han ikke så godt personlig. Men saken det dreier seg ikke om hva han føler for meg, men hva jeg føler for han. Forlater aldri mannen min for denne advokaten, men blir jeg ikke kvitt følelsene for advokaten bør jeg ikke være i et forhold til en jeg ikke elsker lenger. Høres kanskje tåpelig ut, men måten han oppfører seg mot meg, flørter, ser på meg, etc Siden du signerer med hilsen en som også er advokat, lurer jeg på grunnen til det? Får ikke dere advokater ekte følelser for andre mennesker? Handler alt om å få inn mest mulig cash? Jeg vet ikke jeg, men innlegget mitt handler ikke om hvorvidt han er intressert, men om mine forbudte følelser og hvordan jeg skal bli kvitt de. HI.
Gifteklar:0)) Skrevet 7. juli 2008 #13 Skrevet 7. juli 2008 Det kan jo bare være at du er betatt, også går det over av seg selv. Vet ikke helt. Kan jo være litt spenning i det at han er litt mektig, siden han er advokat mener jeg. Jeg for min del elsker menn i uniform, blir helt gele da jeg, men elsker fortsatt mannen min.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2008 #14 Skrevet 7. juli 2008 Jeg har også være betatt selv om jeg er i forhold, men det betyr ikke at jeg ikke elsker mannen min lenger. Slapp av, hold ut til du ikke skal være noe mer til advokat, kanskje han vil gjemsøke deg i tankene en stund, men dette går over!!=) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2008 #15 Skrevet 7. juli 2008 Oppgaven til din advokat er å være hyggelig mot deg, å innlede et litt uformelt forhold slik at det er lettere å kommunisere. For ham er det viktig du føler du kan betro deg til ham, slik at du kan legge alle kortene på bordet, og han vet ALT om saken. Det er slik han som advokat kan gjøre en god jobb for deg. Det er ikke uvanlig man blir dus og føler seg venn med sin advokat i løpet av eller etter en sak. Det er er helt vanlig man føler seg knyttet til en person som hjelper en... også følelsesmessig... Det er derfor veldig fort å mikse følelsene og tro man er forelsket og at følelsene er gjensidige... Men, husk, dette er altså måten advokater jobber på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå