Gå til innhold

Kan det påvirke evt graviditet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har testet positivt noen ganger nå. Og skal til legen i morra for å ta blodprøve. Men når jeg gikk på do nettopp, så så jeg brun utflod, slik jeg ofte får etter/før mensen. Kan det være jeg venter mensen nå, og at jeg ikke er gravid likevell? Eller er det det man kaller mensmurringer? Noen som kan si meg hva mensmurringer er? *Bekymret*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt*

Skrevet

Jeg hadde mye mensmurringer i begynnelsen av svangerskapet. Kjentes hele tiden ut som om mensen skulle komme. Menssmerter..

Kan det være festeblødning du hadde? Tror det er en del som opplever det. Blir spennende imorgen, men siden du har testet positivt, så er du nok gravid:)

Skrevet

Det vet jeg ikke.. Var lissom ikke blod. Men brun utflod. FInner det ut iallefall i morra.

Skrevet

Jeg lurer litt på det samme, bortsett fra at jeg ikke har testet positivt. Spotter brunt (har gjort det siden torsdag 3/7) og har ikm i dag. Negativ grav.test i dag. Så nå venter jeg bare på at tr skal komme.. Har hatt mye mensmurringer og kramper nederst i magen i to uker, og synes det hele er veldig rart. Nå vil jeg bare vite.

Noen som vet om CB digital slår ut hvis testen er 'svak positiv' om dere skjønner? Eller er den pålitelig uansett?

Man kan jo leve i håpet:/

Skrevet

Jeg har lest at det kan komme litt mensliknende rundt den tiden du skulle hatt mensen (noen tror det er mensen) og det skjer visst ganske ofte (20-30%?). Selv fikk jeg en liten blødning da som gjorde at jeg trodde mensen kom sist jeg var gravid, så jeg vet det kan skje. Men hvis du får skikkelig blødning med menssmerter er det ikke så positivt...

Det er ikke noe gøy å bli sånn usikker, men det er ikke så mye annet å gjøre enn å vente, eller gå til legen, slik du skal.

Krysser fingrene for deg.

Skrevet

Okay Okay. Håper det ikke er noe farlig da.

For jeg er en smule bekymret. ;P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...