Gå til innhold

Er så forbannet i dag....

Anbefalte innlegg

Skrevet

samboeren min var utro for noen måneder siden etter at vi hadde hatt en dårlig periode over lengre tid. Han innrømte utroskapet straks etter det var gjort og jeg bestemte meg for å prøve å tilgi han. Føler at jeg delvis har klart det.

Han har vært helt fantastisk i mnd etterpå og på mange måter er ting blitt bedre enn noensinne mellom oss. Men... innimellom kommer de vonde følelsene tilbake og treffer meg i magen som et knyttneveslag! Hvordan i helvete kunne han gjøre noe sånt mot meg??

Vi planlegger nå å få barn, og sambo er begynt å snakke mer og mer om bryllup. Jeg vil jo disse tingene og vi har det jo utrolig godt sammen nå, men tviler likevel. Føler at ting er blitt ødelagt, at jeg fortjener bedre enn en mann som har gjort noe sånt mot meg. Samtidig er han jo den jeg vil ha og den jeg vil dele livet mitt med og få barn med. Får ikke til å snakke med han om disse tingene heller. Han tror at alt er i orden, og jeg vet at han er forferdelig lei seg for alt som har skjedd. Er det noen som har noen råd og komme med? Føler at jeg må ta en avgjørelse snart. Vil jo ikke forlate han, men vet ikke om jeg vil komme over dette noen gang heller...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Ikke lett situasjon det der. Har vært ute for akkurat det samme selv, og nå 2 år etter kan jeg fortsatt kjenne på hvor vondt det gjør å tenke på, og tror aldri jeg 100% kommer til å akseptere grunnene han brukte til at det skjedde. Men jeg har jo tross alt valgt å leve videre med han, så de dagene hvor de vonde tankene dukker opp, holder jeg for meg selv. Kan jo ikke bruke dette mot han i all evighet heller når jeg tross alt har valgt å leve videre med han. Vi har valgt å få barn også etter dette, og er gravid da en kan jo ikke sette resten av livet på vent i tilfelle det skulle skje igjen, men jeg tror både han og jeg vet veldig godt at jeg ikke godtar det igjen. Jeg har brukt mye tid og krefter på å bearbeide, og han har vært veldig støttende (skulle bare mangle synes jeg), og lagt om stilen totalt etter utroskapen. Det var kanskje ikke så mange råd her, men tid er viktig tror jeg, og at han er tolmodig med deg. Masse lykke til..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...