Gjest Skrevet 6. juli 2008 #1 Skrevet 6. juli 2008 Svarte superskumle skyet er rett over her nå. Det har meldt torden, så det er vel ingen vei utenom. Skulle holdt meg på hytta med gutta mine en dag til skjønner jeg..... Jeg hater tordenvært.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 6. juli 2008 #2 Skrevet 6. juli 2008 He he, vi våkna til det i dag morres vi... holdt på nesten en time, og slo ned rett ved oss, det gnistra og spraka i sikringsskapet når jeg gikk forbi... Og jeg liker heller ikke tordenvær.... =))
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 6. juli 2008 #3 Skrevet 6. juli 2008 Hyyyyl!! hvor i landet er du? Haaater lyn og torden....
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 6. juli 2008 #5 Skrevet 6. juli 2008 Kanskje det er samme dritten vi hadde da, for vi fikk det fra sør-øst... gikk vestover.... hmmm... Legg deg under dyna så hører du kanskje ikke noe. Men jeg synes det er værst på kveld/natt når det er mørkt, da ser man lynet mye bedre....
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 6. juli 2008 #6 Skrevet 6. juli 2008 Ooops... var redd for det svaret... Synes det plutselig ble så varmt og trykkende her. Sikkert psykisk, men seriøst... jeg synes det!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå