Gjest Skrevet 6. juli 2008 #1 Skrevet 6. juli 2008 Og er den bra? Tung? vanskelig å manøvrere? Lett og ta av baggen? Noen som vet om carena double swing er bra?
Gjest Skrevet 6. juli 2008 #3 Skrevet 6. juli 2008 Har ikke enda, men har sett på mange og ender antagelig opp med easywalker sky duowalker. Den er lett, relativt liten, har stor bag, svingbare forhjul, stor handlekurv, separate kalesjer osv
Blue Lady Skrevet 6. juli 2008 #4 Skrevet 6. juli 2008 Vi har Phil&Teds sport! kanonfornøyd! helt genial. lett og manøvrere, ikke større enn en vanlig sportsvogn. Ville holdt meg langt unna Carena, hvertfall om du irriterer deg over knirking og kanking og stive vogner
Gjest Skrevet 6. juli 2008 #5 Skrevet 6. juli 2008 Jeg har en carena easy, og hater den. Så om denne er lik, så er det uaktuelt. Men det er hjula på easyen som er irriterende, og de er jo annerledes en på denne. Vanskelig dette her, heldigvis har jeg en stund på meg til å velge.
Blue Lady Skrevet 6. juli 2008 #6 Skrevet 6. juli 2008 Anbefaler deg å dra i butikken å prøvetrille litt, gå ut med vogna om du har lov. Trillekomfort er veldig viktig når man skal trille to barn, de er jo tyngre enn ett og derfor bør den være lett og manøvrere og lett å forsere hinder som fortauskanter, små hull i veien, et par trappetrinn ol. Ellers så må du bare se på hva DU mener er viktig i en vogn. Noen synes en ting er viktig, og noen mener npe helt annet er viktig, ikke lett å få alt man vil ha i en vogn. Lykke til
mammaen til Lukasgolle Skrevet 6. juli 2008 #7 Skrevet 6. juli 2008 jeg har carena double swing og er stor fornøyd.. Knirker og knaker ikke i det hele tatt...er god og lett å trille...kommer gjennom alle dører og kidsa har god plass.. Jeg tok ikke med den babybagen da..men la bare voksipose og lammeskinn der babyen skulle ligge....funket helt fint d..
SuperGlad Skrevet 7. juli 2008 #8 Skrevet 7. juli 2008 Phil and teds :-) Er strålende fornøyd! den er lett, liten å begge barna stortrives i den :-) er 16 mnd mellom de.
Jojo x3 Skrevet 7. juli 2008 #9 Skrevet 7. juli 2008 Jeg har koelstra og er kjempefornøyd med den. Er mindre enn mange andre søskenvogner, separate kalesjer, kan ha bag og vanlig sete samtidig og svingbart forhjul.
Gjest Skrevet 7. juli 2008 #10 Skrevet 7. juli 2008 Det var det jeg tenkte, men på butikken her hadde de hele èn søskenvogn, og det var en som ikke hadde plass til bag, altså ren sportsvogn. Hehe, så det var det ikke så mye hjelp i. Jeg må finne en annen butikk i nerheten som har litt flere vogner så jeg får prøve litt tror jeg.
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 7. juli 2008 #11 Skrevet 7. juli 2008 en powertwin fra Jane.barna sitter etterhverandre og den veier ca.12kg uten barna og legges lett sammen til aa passe i bil. syns selv den er god aa trille men er vel litt lite lun for norske forhold om vinteren
mamma til c og d Skrevet 7. juli 2008 #12 Skrevet 7. juli 2008 Anbefaler oth dobbel, super å trille kommer igjenom alle dører og var super fornøyd med den. Har harr phil & teds også, men det er ikke så myk i fjæringene og den minste ville ikke sitte i den når hun ble større for hun satt liksom nedover ned rumpen og dette likte hun ikke jeg brukte den med soft bag men du kan jo kjøpe fast bag så du får den miste mot deg også
To under Skrevet 7. juli 2008 #13 Skrevet 7. juli 2008 Jeg har Phil & Ted og er superfornøyd! Skal selge den over sommeren hvis du er interessert;-) Da går eldstemann godt selv.
LadyLuck & Skrevet 7. juli 2008 #14 Skrevet 7. juli 2008 har carena double swing, og er veldig fornøyd. Lett vogn (veier vel ca 13-15kg) lett å slå sammen og opp igjenn. enkel manøvrering (man kan låse hjulene, eller ha de 360) veldig lett å ta inn og ut softbaggen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå