En liten en til? Skrevet 6. juli 2008 #1 Skrevet 6. juli 2008 Har fått to-tre stygge åreknuter på den ene leggen. De kom da jeg var ca halvveis. Jeg syns de er så stygge at jeg ikke vil gå med korte skjørt/shorts i sommer uten tights under...... Vil ha bort disse så sant det er mulig, etter ungen er ute. Noen som har peiling på hvordan en åreknuteoperasjon foregår og hvor jeg evt henvender meg?
Tigerbabe Skrevet 7. juli 2008 #2 Skrevet 7. juli 2008 Har det samme. Mye gikk bort forrige gang etter fødselen. Hvis det likevel er veldig skjemmende etter fødselen, så snakk med fastlegen din om mulighet for operasjon.
Dårris Skrevet 7. juli 2008 #3 Skrevet 7. juli 2008 Det finnes flere måter å fjerne årknuter på. Operasjon og laser. Dersom mine består har jeg tenkt å prøve laser behandling på åreknute klinikken, da dette er billigere og ikke krever sykmelding i etterkant. Uansett så har visst disse åreknutene en tendens til å dukke opp igjen selvom man fjerner dem.
ChellBell - har født! Skrevet 7. juli 2008 #4 Skrevet 7. juli 2008 Har man fått åreknuter så går de dessverre ikke vekk igjen. De er bare kanskje mer fremtredende nå som vi har så mye mer blodvolum i kroppen enn ellers. Det fins mange måter å fjerne åreknuter på litt avhengig av hvor store de er, hvor mange en har osv.. Jeg skal fjerne åreknuter osv etter jeg har hatt alle barna jeg vil ha. Gidder ikke gjøre det før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå