Gå til innhold

Jeg er så utrolig svimmel om dagen:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veldig plagsomt og ubehagelig. Lite energi har jeg også. Skal bestille meg en time hos legen i morgen, men er det ikke mest sansynlig lav blodprosent?? Har også ganske lavt blodtrykk i perioder, men trodde ikke det ville påvirke energinivået.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe... etter kjærestetur til Spania (husket det nå) er vel nr 4 på vei.. hehe.. :o)

Skrevet

Du er på tjukken :o)

Skrevet

hehehehe ellers takk!! Nei begynte vel omtrent før vi dro tror jeg. Har jo fortsatt vondt i leveren eller gud vet hva jeg har vondt i.... får litt rare tanker da....

Skrevet

ville tippa på blodtykket. Jeg blir i dårlig form i de periodene det svinger mye. Og svimmel.

Skrevet

jeg blir svimmel når jeg er stressa.. i perioder der jeg sover litt mindre enn vanlig.. beste man kan gjøre da er å slappe av og ta det med ro..

Skrevet

Kom deg til legen for en helsjekk snuppa. Bedre enn gang for mye enn å komme for sent.

Så du vil ikke ha flere barn altså? Tror faktisk det blir trillinger denne gangen.. *latter*

Skrevet

Jeg vil ikke ha flere barn nei hehehe trodde det var opplest og vedtatt for alle.....hmmmmmm

Skal ringe i morgen og satse på at han ikke har ferie. Vil ikke sutre for mye heller da siden de fant nada på ultralyden....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...