Gjest Skrevet 6. juli 2008 #1 Skrevet 6. juli 2008 Veldig plagsomt og ubehagelig. Lite energi har jeg også. Skal bestille meg en time hos legen i morgen, men er det ikke mest sansynlig lav blodprosent?? Har også ganske lavt blodtrykk i perioder, men trodde ikke det ville påvirke energinivået.
~sjiraff~ Skrevet 6. juli 2008 #3 Skrevet 6. juli 2008 Hehe... etter kjærestetur til Spania (husket det nå) er vel nr 4 på vei.. hehe.. )
Gjest Skrevet 6. juli 2008 #5 Skrevet 6. juli 2008 hehehehe ellers takk!! Nei begynte vel omtrent før vi dro tror jeg. Har jo fortsatt vondt i leveren eller gud vet hva jeg har vondt i.... får litt rare tanker da....
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 6. juli 2008 #6 Skrevet 6. juli 2008 ville tippa på blodtykket. Jeg blir i dårlig form i de periodene det svinger mye. Og svimmel.
Gjest Skrevet 6. juli 2008 #7 Skrevet 6. juli 2008 jeg blir svimmel når jeg er stressa.. i perioder der jeg sover litt mindre enn vanlig.. beste man kan gjøre da er å slappe av og ta det med ro..
~sjiraff~ Skrevet 6. juli 2008 #8 Skrevet 6. juli 2008 Kom deg til legen for en helsjekk snuppa. Bedre enn gang for mye enn å komme for sent. Så du vil ikke ha flere barn altså? Tror faktisk det blir trillinger denne gangen.. *latter*
Gjest Skrevet 6. juli 2008 #9 Skrevet 6. juli 2008 Jeg vil ikke ha flere barn nei hehehe trodde det var opplest og vedtatt for alle.....hmmmmmm Skal ringe i morgen og satse på at han ikke har ferie. Vil ikke sutre for mye heller da siden de fant nada på ultralyden....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå