Gå til innhold

hjelp ang. fostervann...

Anbefalte innlegg

Gjest stockholms tjej
Skrevet

jeg har lekket foster vann i mitt førre svangerskap men då hadde jeg blødninger og så såg ikke hvordan de såg ut helt og ikke helt va de luktet heller.

Nå har jeg vart og tisset og etter jeg var ferdig så kom de en del vetske når jeg presset litt....

de lukter ikke noe(ikke urin) og jeg tisset i et glass for å se om de var noen farge (som urin) men de var helt gjenomsiktligt.

noen som har erfaring med dette?

håper virkeligen på svar...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det kan være tynn utflod, men med tanke på ditt forrige svangerskap bør du få sjekket det. det behøver ikke være blod i fostervann. hvis du har tatt en "prøve" på et glass, er det jo bare å ta med denne på føden, hvis de vil at du skal komme :)

Gjest stockholms tjej
Skrevet

de er garantert ikke tynn utflod for de renner som urin...og utflod gjør ikke de...har haft mye tynn utflod men dette er ikke detsamme.

Jeg tar nok bare og ringer føden og ser va de sier,og får de sjekka i morgen tidligt.

Takk for svar=)

Skrevet

det er nok tryggest!

krysser fingre og tær for deg :)

Gjest stockholms tjej
Skrevet

jeg blev tisse trengt nå så jeg gikk ner og tisset i et glass for å se om de og var gjenomsiktligt men de var de ikke de var gult som urin...så tror bare jeg ringer føden for de andre var jo helt gjenomsiktligt.

for nå bare håpe de er falsk alarm.

Skrevet

ring nå du, så slipper du å gå å bekymre deg for lenge.

det er jo mest sannsynlig falsk alarm, men det er best å sjekke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...