Gå til innhold

hjelp ang. fostervann...


Anbefalte innlegg

Gjest stockholms tjej
Skrevet

jeg har lekket foster vann i mitt førre svangerskap men då hadde jeg blødninger og så såg ikke hvordan de såg ut helt og ikke helt va de luktet heller.

Nå har jeg vart og tisset og etter jeg var ferdig så kom de en del vetske når jeg presset litt....

de lukter ikke noe(ikke urin) og jeg tisset i et glass for å se om de var noen farge (som urin) men de var helt gjenomsiktligt.

noen som har erfaring med dette?

håper virkeligen på svar...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fått beskjed om at fostervann ikke skal ha farge på seg (om det har det så kan det være farlig for barnet) det skal heller ikke lukte noe spes, noen sier det lukter som sukkervann, eller har en litt søtlig lukt.

Ville tatt på meg et bind og sett om det kom noe mere og ringt føden og hørt jeg :-)

Gjest stockholms tjej
Skrevet

okej...ja jag får nog ta på meg et bind då...ska kanske ta og ringe føden då...

takk for svaret=)

Skrevet

Jeg trodde jeg lakk fostervann tidligere i svangerskapet og ringteføden og selv om jeg sa jeg var usikker på om det var fostervannet sadem at jeg skulle ta på en bind og komme for en sjekk bedre og få sjekka det og få avklart eller bekrefta en og gå rundt og faktisk lekke fostervann og ikke vite :-)

Kan være du slipper komme inn i kveld men at de kansje vil ha deg inn en tur imorgen bare for og være på den sikkre siden og spes siden du lakk fostervann sist..

Gjest stockholms tjej
Skrevet

jag jeg får høre med de på føden og se va de sier...

håper bare de er falsk alarm...

de hjelper ikke akkurat at lille mann i magen er helt vild=)

 

Gjest stockholms tjej
Skrevet

jeg blev tisse trengt nå og gikk ner og tisset i ett glass for å se om de og var gjenomsiktligt men de var de ikke de var litt gult som urin...

så tror bare jeg ringer føden nå...

Skrevet

Villa ringt dem og hørt jeg ja, så får dem bedømme om dem vil ha deg inn eller ikke :-)

Og om hodet til babyen ligger ned i bekkenet så kan jo det fungere som en propp slik at du bare lekker litt og litt..

Gjest stockholms tjej
Skrevet

var inne i natt,de ville ha meg in på en gang...men allt så greit ut=) så de var falskt alarm=) he he gla for de.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...