Tre skjønne Skrevet 6. juli 2008 #1 Skrevet 6. juli 2008 Mannen min har nå bestilt time hos spesialist for å sjekke om alt er bra,siden vi har vært prøvere i over et år nå... Sæden skal sjekkes, men er det noe mer som skjer første "møte"? sjekkes jeg? eller blir det bare en samtale?
melkekua™ Skrevet 6. juli 2008 #2 Skrevet 6. juli 2008 Mannen min leverte inn en prøve før timen, slik at resultatet var klart til timen. Jeg ble undersøkt når vi hadde timen.
kaptein sabeltann Skrevet 7. juli 2008 #3 Skrevet 7. juli 2008 Hei. Jeg har hørt at en men som sliter med å lage barn kan spise en spesiell kost, så øker sædproduksjonen. Mye fiber og mye frukt. På 3 mnd hadde sædproduksjonen økt med 50 % Et par hadde prøvd i 5 år og etter han begynte på denne kuren ble de gravid. Så gi mannen grovt brød og masse frukt og smoothis (";)
flipper2 Skrevet 7. juli 2008 #4 Skrevet 7. juli 2008 Jeg så en bbc-dokumentar om menn som økte sædkvaliteten sin i løpet av 3 mnd, ved å spise sunt, fisk, grønnsaker etc ( asparges er veldig bra og paranøtter) Samt mye antioksidanter, gjerne i smothiees ( blåbær er spesielt bra / + alle mulige bær). Mennene drakk smothiees 2 ganger om dagen og resultatet viste at de både sædkvaliteten og mengden sædceller økte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå