TingeL Skrevet 6. juli 2008 #1 Skrevet 6. juli 2008 ved de 2 siste fødslene mine har jeg villet dra hjem med en gang...har begge gangene fått beskjed om at fødedagen er "x-dagen" og kan ikke dra hjem før dagen etter...ser mange skriver de kan dra bare noen timer etter fødsel?det vil jeg ååå!!!er det bare sånn på søf kanskje?hmmm...
minimee->Trym Skrevet 6. juli 2008 #2 Skrevet 6. juli 2008 Herregud... Håper jeg slipper å reise hjem samme dag. Høres litt skremmende ut egentlig. Før ble man jo i flere dager etter fødselen! Gruer meg litt fra før til å spjære opp og blø og avføring utover gulvet.Uff... Reise hjem samme dag blir litt mye tror jeg...
TingeL Skrevet 6. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. juli 2008 skal være enig med deg på mange måter,men nå har jeg 4 små som er hjemme og venter på meg og minsten (jeg har ikke ro i ræva og kommer til å bekymre meg syyykt for de andre) er sååå kjedelig på sykehuset å jo :/ men er det spjæring og avføring skjønner jeg deg fryktelig godt asså!med nr 2 hadde jeg enorme mengder sting og det var fadern ikke godt nei!!
trultemor07 Skrevet 7. juli 2008 #4 Skrevet 7. juli 2008 Man kan dra hjem to timer etter fødsel hvis alt er bra med mor og barn. Det fikk i alle fall jeg beskjed om sist jeg fødte.Fødte kl 00.20, og dro hjem kl 11 samme dag. Måtte tilbake på poliklinikk noen dager senere for å ta sjekk og prøver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå