Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ved de 2 siste fødslene mine har jeg villet dra hjem med en gang...har begge gangene fått beskjed om at fødedagen er "x-dagen" og kan ikke dra hjem før dagen etter...ser mange skriver de kan dra bare noen timer etter fødsel?det vil jeg ååå!!!er det bare sånn på søf kanskje?hmmm...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud... Håper jeg slipper å reise hjem samme dag. Høres litt skremmende ut egentlig. Før ble man jo i flere dager etter fødselen! Gruer meg litt fra før til å spjære opp og blø og avføring utover gulvet.Uff... Reise hjem samme dag blir litt mye tror jeg...

Skrevet

skal være enig med deg på mange måter,men nå har jeg 4 små som er hjemme og venter på meg og minsten (jeg har ikke ro i ræva og kommer til å bekymre meg syyykt for de andre) er sååå kjedelig på sykehuset å jo :/ men er det spjæring og avføring skjønner jeg deg fryktelig godt asså!med nr 2 hadde jeg enorme mengder sting og det var fadern ikke godt nei!!

Skrevet

Man kan dra hjem to timer etter fødsel hvis alt er bra med mor og barn. Det fikk i alle fall jeg beskjed om sist jeg fødte.Fødte kl 00.20, og dro hjem kl 11 samme dag. Måtte tilbake på poliklinikk noen dager senere for å ta sjekk og prøver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...