Lykketroll *med Bolletrollet* Skrevet 6. juli 2008 #1 Skrevet 6. juli 2008 Jeg har akkurat startet å blogge, og kunne tenke meg å finne andre likesinnede å dele ideer og historier med. Interesserer meg for det meste innen håndarbeid og foto Her er bloggen min: lenore.blogg.no
Elle melle deg fortelle Skrevet 6. juli 2008 #3 Skrevet 6. juli 2008 Bra musikksmak:-D Hvordan er det diktet??
--arkin-- Skrevet 6. juli 2008 #4 Skrevet 6. juli 2008 me me mammaogprinsessa.blogspot.com vet du forresten hva den blogg lista er for noe?? ser at det er mange som har sånn liste
Lykketroll *med Bolletrollet* Skrevet 6. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. juli 2008 Hehe! Takker Ikke mange mødre jeg vet om som liker den typen musikk, så det er jo koselig Skal du på konsert eller? Diktet går som følger: For My Daddy "Walk a little slower Daddy," said a child so small, "I'm following in your footsteps and I don't want to fall. Sometimes your steps are very fast, Sometimes they're hard to see; So walk a little slower, Daddy, For you are leading me. Someday when I'm all grown up, You're what I want to be; Then I will have a little child Who'll want to follow me. And I would want to lead just right, And know that I was true, So walk a little slower, Daddy, For I must follow you."
Elle melle deg fortelle Skrevet 6. juli 2008 #6 Skrevet 6. juli 2008 Takk:-) Jeg hadde hørt det før, men husket det ikke.. Det er fint!! Jeg skal ikke på konserten, men liker musikken. De har hvertfall en aldeles rå trommesolo:-) Nei sjeldent jeg ser mødre som liker den type musikk jeg og. Jeg er glad i sånn musikk:-D
Lykketroll *med Bolletrollet* Skrevet 6. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. juli 2008 Hvilken liste mener du? Så utrolig søt side du har forresten
Shabby Cheap Chic Skrevet 6. juli 2008 #8 Skrevet 6. juli 2008 Du ARKIN... Hvordan får du bloggen over hele sida?? et får ikke jeg til.. .. Blogglista er bare de bloggene du kikker innom... Du kan få siste setning o.l på sida di.. Hvis du skjønner...
--arkin-- Skrevet 6. juli 2008 #9 Skrevet 6. juli 2008 jeg valgte det oppsettet. Det er jo flere forskjellige oppsett som du kan bruke. Du kan gå inn på innstillinger og så finner du utforming av blogg
Shabby Cheap Chic Skrevet 6. juli 2008 #10 Skrevet 6. juli 2008 Ja hehe, men husker du navnet på oppsettet??
--arkin-- Skrevet 6. juli 2008 #12 Skrevet 6. juli 2008 bra, jeg er ikke så flink til å forklare skjønner du, hehe
*enfalmawen* Skrevet 6. juli 2008 #13 Skrevet 6. juli 2008 Jeg kan vel kalle meg en hobbyblogger, selv om jeg er nybegynner på det meste. Intresserer meg for strikking, søm, oppussing av møbler og skal snart begynne å hekle. www.linnbf.blogspot.com Kjempefin stelleveske forresten!
Elfi regndråpe Skrevet 7. juli 2008 #14 Skrevet 7. juli 2008 Her er min håndarbeidsblogg: http://regnstorm.blogspot.com/
Bortskjemte Prinsesse Skrevet 7. juli 2008 #15 Skrevet 7. juli 2008 jepp, jeg har ei side, men dårlig oppdatert nå... stasjet-mitt.blogspot.com
Sessa ruger igjen... Skrevet 7. juli 2008 #16 Skrevet 7. juli 2008 Her er mine hobbyprosjekter. Skulle gjerne hatt mer å vise til, men henda har ikke virket de siste mnd. http://prinsessemari.blogspot.com/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå