Gå til innhold

Noen hobbybloggere her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har akkurat startet å blogge, og kunne tenke meg å finne andre likesinnede å dele ideer og historier med. Interesserer meg for det meste innen håndarbeid og foto :)

 

Her er bloggen min: lenore.blogg.no

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt

Skrevet

Bra musikksmak:-D

 

Hvordan er det diktet??

Skrevet

me me

mammaogprinsessa.blogspot.com

 

vet du forresten hva den blogg lista er for noe?? ser at det er mange som har sånn liste

Skrevet

Hehe! Takker ;) Ikke mange mødre jeg vet om som liker den typen musikk, så det er jo koselig :) Skal du på konsert eller?

 

Diktet går som følger:

 

For My Daddy

 

"Walk a little slower Daddy,"

said a child so small,

"I'm following in your footsteps

and I don't want to fall.

 

Sometimes your steps are very fast,

Sometimes they're hard to see;

So walk a little slower, Daddy,

For you are leading me.

 

Someday when I'm all grown up,

You're what I want to be;

Then I will have a little child

Who'll want to follow me.

 

And I would want to lead just right,

And know that I was true,

So walk a little slower, Daddy,

For I must follow you."

 

Skrevet

Takk:-) Jeg hadde hørt det før, men husket det ikke.. Det er fint!!

 

Jeg skal ikke på konserten, men liker musikken. De har hvertfall en aldeles rå trommesolo:-) Nei sjeldent jeg ser mødre som liker den type musikk jeg og. Jeg er glad i sånn musikk:-D

Skrevet

Hvilken liste mener du?

 

Så utrolig søt side du har forresten :)

Skrevet

Du ARKIN... Hvordan får du bloggen over hele sida?? et får ikke jeg til.. :(..

 

Blogglista er bare de bloggene du kikker innom... Du kan få siste setning o.l på sida di.. Hvis du skjønner...

Skrevet

jeg valgte det oppsettet. Det er jo flere forskjellige oppsett som du kan bruke. Du kan gå inn på innstillinger og så finner du utforming av blogg

 

 

 

Skrevet

Ja hehe, men husker du navnet på oppsettet?? :)

Skrevet

Jeg fant jeg fant:)

Skrevet

bra, jeg er ikke så flink til å forklare skjønner du, hehe

Skrevet

Jeg kan vel kalle meg en hobbyblogger, selv om jeg er nybegynner på det meste. Intresserer meg for strikking, søm, oppussing av møbler og skal snart begynne å hekle.

 

www.linnbf.blogspot.com

 

Kjempefin stelleveske forresten!

Skrevet

jepp, jeg har ei side, men dårlig oppdatert nå...

 

stasjet-mitt.blogspot.com

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...