Gå til innhold

Da har jeg bestilt 3D UL i sandvika :) Noen med erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaringer herfra? Koster det virkelig "bare" 800 kr- var på majorstuaklinikken sist og betalte da 1200 kr. Har egentlig time der, men skal avbestille i morgen da det skjærer seg med oppstart i barnehage. Nå er prisen 1500 kr.

Har fått time i uke 29 :) Gleder meg til å se den lille gutten min igjen. I dag har storebror på 2 år kjent spark i magen- kan tro han syntes det var rart!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Var der onsdag denne uken. Var virkelig vært hver eneste av de 800kr.

Vi fikk med mange bilder og noen video snutter. Og hadde en helt utrolig opplevelse.

Han som driver det var veldig hyggelig og kunne det han drev med. Han så etter at alt var bra med den lille som vi endelig fikk vite at er en gutt. :)

Vet om flere som har vært i Sandvika og de har også vært kjempe fornøyde...

Skrevet

Hei!

Jeg vil og si jeg er kjempe fornøyd, en aldeles kjempe hyggelig mann og han kunne det han drev med... OG seff fikk vi mage fine bilder... Og filmsnutter... MEeeen, min lille prins var litt trøtt da, så han gne seg mye i øynene hehe, gjespet mye, ble ikke altfor mange bilder... MEN jeg er kjempe fornøyd, mye skryt til han i sandvika... Gled deg;););););)

Skrevet

Hei.

Vi var der i april og var veldig fornøyde.

Syntes prisen var veldig grei i forhold til hva vi fikk ut av det.

Absolutt å anbefale :0)

Skrevet

Anbefaler det på det sterkeste ;) Vi var der i mai måned og fikk mange flotte bilder av den lille gutten vår.

Skrevet

vi var også kjempe fornøyd! med stedet og hvordan han "behandlet" oss. Veldig hyggelig og virket oppriktig intressert i oss...men det jeg kanskje savnet som han ikke kunne gi oss er den medisinske delen. han er jo ikke lege eller jordmor! Så han gav oss "underholdning" hvis dere skjønner og det var det verdt og kjempe moro!

Skrevet

Kjempe fornøyde!!!! var verdt hver eneste krone. og han var som alle her sier, kjempe hyggelig. og stedet var veldig fint og avslappende med sofa for de eller den som er med og en stor flott tv skjerm som dere ser på under ul en. vi fikk litt over 30 bilder av snuppa og 4 videosnutter med oss på cd plate, i tillegg skrev han ut 4 flotte bilder til oss. var der i uke 28. dere har noe å glede dere til altså

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...