Gå til innhold

Phillips avent babysitter.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har denne, som kan komme med hva som er bra og hva som er dårlig med denne

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har den og er kjempefornøyd! Man får ikke inn støy fra andre babycaller eller ambulanser eller you name it, sånn som mange andre sliter med. Den har temperaturmåler så du til enhver tid hvor varmt det er på rommet. Man kan stille inn hvor sensitiv den skal være på lyd, på det mest sensitive kan du høre at barnet puster. Den har også 5 vuggesanger som vi brukte mye i begynnelsen. Og nattlys. Den har også to-veis kommunikasjon så du kan prate til barnet. Kjempefornøyd!

http://www.babyplaneten.no/productdetails.php?product=872

Skrevet

- og den har bysse sanger, som har fått vår lille gutt til å sovne fra dag en:-)

Skrevet

vi har den..

Jeg har vært veldi fornøyd med den til nå..

Bortsett fra at jeg ble veldi skuffet over "nattlys med stjerner" som bare er små svake,svake lys prikker på babyenheten...jeg hadde sett for meg sånn prosjektorlys som ga stjerner på vegger og tak på soverommet =( ...negativt

Har du oppladbare batterier i babyenheten kan du ha den der du vil,som f.eks i vognen ute..posetivt...

MEN kobler du til ledningen igjen lader den ikke oppigjen bateriene,men fortsetter å bruke de..så du må ta ut et batteri for å bruke vanli støm,og er nødt å ha en batterilader (evt.bare bruke ikke oppladbare batterier) negativt...

Nå i det siste har jeg hørt at jenta skriker litt før babysitteren kobler inn,men det kan vere innstillingen på sensitiviteten... men negativt....

men varsler godt om babyenheten er utenfor rekkevidde, har temperaturmåler og vuggesanger...posetivt =)

kan godt anbefale den,men synes den på clas olson er like bra om man ikke vil bruke så mye penger på den... vi har den også til junior....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...