Gå til innhold

Hvordan har dere sikret konfyren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bare funnet slike plater som kan må skru fast i benken, men vil nødig ødelegge den fine benkeplaten vi har. Men må man, så må man...

Håper noen har tips!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Komfyren skulle det være;o)

Skrevet

Vi har sikret koMfyren på følgende måte:

Har touch-plater, altså ingen knotter i forkant. Innen hun rekker opp dit er hun så stor at hun skjønner at det er fy og farlig.

Skrevet

Selv om vi sier det er fy og farlig så er det fort gjort at noe kan skje, enten du tror det eller ei. Du vil fort oppdage det når barnet ditt blir større!

Beklager skrivefeilen, men som du ser så har jeg rettet den!

Skrevet

Har også touch-plater med barnesikring, om barnet da på en eller annen måte skulle kommet seg opp å klarer å trykke, går det ikke å slå den på med kun en finger.

Skrevet

Har lagt ei finèrplate oppå, så om de skulle skru på, så vil de ikke brenne seg..

Skrevet

Jeg tenker heller på faren med å ta på en varm plate, eller få noe varmt over seg. Skal bare et øyeblikks uoppmerksomhet til, og så kan det være gjort.

Skrevet

Vi har ikke sikring, men har sett at noen fester sikkerhetsplaten med dobbeltsidig tape istedet for å skru fast.

Skrevet

Ja, kanskje det kan fungere? Takk:)

Skrevet

Du tuller nå vel? Finerplate????

Skrevet

Jeg skal ikke sikre noen ovn. Må passe litt bedre på, men tror nok det skal gå strålende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...