Anonym bruker Skrevet 6. juli 2008 #1 Skrevet 6. juli 2008 Jeg har bare funnet slike plater som kan må skru fast i benken, men vil nødig ødelegge den fine benkeplaten vi har. Men må man, så må man... Håper noen har tips!
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2008 #3 Skrevet 6. juli 2008 Vi har sikret koMfyren på følgende måte: Har touch-plater, altså ingen knotter i forkant. Innen hun rekker opp dit er hun så stor at hun skjønner at det er fy og farlig.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2008 #4 Skrevet 6. juli 2008 Selv om vi sier det er fy og farlig så er det fort gjort at noe kan skje, enten du tror det eller ei. Du vil fort oppdage det når barnet ditt blir større! Beklager skrivefeilen, men som du ser så har jeg rettet den!
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2008 #5 Skrevet 6. juli 2008 Har også touch-plater med barnesikring, om barnet da på en eller annen måte skulle kommet seg opp å klarer å trykke, går det ikke å slå den på med kun en finger.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2008 #6 Skrevet 6. juli 2008 Har lagt ei finèrplate oppå, så om de skulle skru på, så vil de ikke brenne seg..
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2008 #7 Skrevet 6. juli 2008 Jeg tenker heller på faren med å ta på en varm plate, eller få noe varmt over seg. Skal bare et øyeblikks uoppmerksomhet til, og så kan det være gjort.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2008 #8 Skrevet 6. juli 2008 Vi har ikke sikring, men har sett at noen fester sikkerhetsplaten med dobbeltsidig tape istedet for å skru fast.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2008 #11 Skrevet 6. juli 2008 Jeg skal ikke sikre noen ovn. Må passe litt bedre på, men tror nok det skal gå strålende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå