1,2 og snart 3små Skrevet 6. juli 2008 #1 Skrevet 6. juli 2008 hei! i de siste dagene har jeg hatt sjikkelige vonde kjynnere,vondt i korsrygg og nedpress,men de blir ikke sammenhengene mere enn noen timer i gangen...er dette modning eller kan ting skje før tiden? jeg er ikke forberett i det heele tatt på fødsel enda,holder på å flytter og pusser opp:0) er det karnsje advarsel på at jeg må roe meg ned? eller er det noen som har opplevd lignende og gått ut tiden?? jeg har hatt vanlige kjynnere siden uke 20....
1,2 og snart 3små Skrevet 6. juli 2008 Forfatter #2 Skrevet 6. juli 2008 håper noen har erfaring med dette:0) lurer også på hvorfor man ikke skal løfte tungt å stresse i slutten av svangerskapet? er det farlig for beibin eller er det bare fordi den kan komme??
ceso Skrevet 7. juli 2008 #4 Skrevet 7. juli 2008 jeg er svanger med tvillinger og kommer i uke 35 på tirsdag. jeg har hatt masse nedpress og rier noe som har resultert i 2 cm åpning, men med lukket livmorhals og ingen slimpropp som har gått. Uansett burde du kanskje slappe av litt mer da ja og gi deg med det du driver med når kynnerne kommer og heller la andre få lov til å jobbe mer.
hawiis Skrevet 7. juli 2008 #5 Skrevet 7. juli 2008 Det er ikke så lurt å stresse så mye nå på slutten. Ikke for ingenting legene sier at man skal ta det helt med ro og samle krefter til fødselen;) Jeg får maserier og vonde kynnere av å støvsuge. Er nok babyen din som sier i fra at du skal ta det litt med ro;) Lykke til hvertfall!
1,2 og snart 3små Skrevet 7. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. juli 2008 tusen takk for svar! har nesten ikke såvet inatt,våknet av kjynnere og nå er d helt jæævlig vont:-( får nesten ikke til å gå pga nedpress å bekkenløsning....kjenner jeg blir sytete...men så sa vordende storebror på snart 4 at jeg skulle bare legge meg på sofan å slappe av så kunne han se film å være snill gutt:0) såå søt han er:0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå