Gå til innhold

Hvilken trille anbefaler dere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe en trille til gutten min på 14 mnd, som skal brukes på handleturer og byturer. Vil ikke bruke så mye mer enn 1500,- kr, men aner ikke hva som er bra og hva vi bør se etter..

Noen som har en å anbefale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker du sånn lita med doble hjul foran eller lett sportsvogn?

Skrevet

Easywalker classic. Ingen over - ingen ved siden av.

Gode hjul

Liten sammenlagt

God hvilestilling

Utrolig lett i vekt

Lettkjørt

+ Masse ekstrautstyr. Vi kjøpte den som trille til eldste, men nå har babyen arvet den. Kjøpte en brukt babybag til, og adaptere til maxi cosi bilstolen. Uunnværlig.

Tror den er på salg på babyjungle.

Skrevet

En som er liten og lett å ta med seg og så må han kunne sitte helt oppreist i den. Har en Teutonia og en Qyinny speedi, men ingen av de har full sittestilling ( 90 grader).

Skrevet

Har hørt mange har skrytt av MacLaren-trilla,den har full liggestilling.

Dyr ny,men mange brukte på finn.no.

Jeg hadde trille fra Basson,den var veldig god.

Skrevet

Takk for link! Aner du noe om hva den koster? Fant ingen pris inne på siden.

Skrevet

Maclaren.Veier ingenting, har bærehåndtakm og tar lite plass sammenslått. God å trille, samt god kvalitet:o)

Skrevet

Den så bra ut! Ser for meg at sånne små hjul som det er på de fleste andre triller, kan bli litt vaskelig å trille på feks grus.

Får ta poden med meg i butikken for en liten testkjøring :-)

Skrevet

MacLaren klarer seg fint på gress, brostein og grus:o)

Gjest MariRari
Skrevet

MacLaren - ingen over, ingen ved siden. Vi har nå brukt vår i 2,5 år. Barnet har vokst fra å være baby på 10 mnd til en stor gutt på snart 3 og et halvt. Han veier 20 kilo, er 105 cm høy og kan fortsatt ligge og sove i den. Den er vanntett, har solskjerm, kan regulere håndtak, er lett, tar nesten ingen plass, fin å kjøre, you name it. Dyr ja, men absolutt verdt det. Vi har brukt den MYE, kjørt den knallhardt på både grus, asfalt, brostein, kjøpesenter og delvis terreng. Det er ingen offroader, men det går helt greit. Den har også flydd i Norge, Skandinavia, Asia og Australia uten å få en eneste skade. Jeg er faktisk veldig overrasket over hvor god kvalitet det har vært på den vognen. Anbefales.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...