Gå til innhold

Hva mener dere om dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal feire bryllupet på et hotell her vi bor og da jeg hadde bestilt fikk jeg papirer i posten om at vi fikk 25% på arrangemanget,(siden det nettopp hadde åpnet og vi var en av de første som bestilte)

Nå sier de at dette bare gjelder middagen,jeg mener jo at de skal trekke 25% av på hele regninga vår,kaker og nattmat også og drikke,vurderer og droppe nattmaten nå.

Hvordan tolker dere det som stod i brevet? mener jo at det er på alt siden det står 25% på arrangemanget.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis dere fikk tilbudet etter dere hadde bestilt hadde jeg holdt kjeft og takket og bukket.

Hadde dere derimot bestilt der pga at dere fikk 25% på rrangementet,hadde jeg holdt på at det gjaldt alt ja.

Skrevet

Hvis du bestilte alt det du skriver og så fikk et brev om dere skal få 25% på arrangementet hadde jeg også tolket det på alt og ikke bare middagen.

Skrevet

eing med spinderella.. :)

Skrevet

Hvis det står 25 % avslag på arrangementet, så vil jeg tolke det til å bety arrangementet i sin helhet, ja, med mindre noe annet er spesifisert.

Dvs. mat, drikke, servitører, nattmat osv. osv.

Hvis du f. eks skulle få en rabatt på 20% på en pakkereise, kan de ikke etterpå si at det kun gjelder hotellet.

Det virker som de synes i ettertid at de har gitt dere et for godt tilbud. Virker litt uproft å trekke tilbake en rabatt slik..

Skrevet

Må slenge meg på spinderella.

Skrevet

Ringte før hotellet åpnet,under bygging,det ble revet og bygget opp igjen av nye folk,sa bare at vi ville feire bryllupet der og datoen,hun sa vi fikk 25 % siden vi bestilt tidlig,fikk brev der står det 25% på arrangemanget,er jo happy,hadde tenkt på natt mat også,men nå vet vi ikke om vi skal det siden de nå sier det bare er 25% på middagen,hadde jo,lagt en plan på hva vi skulle ha.

Skrevet

Da hadde jeg sagt at ettersom det tydeligvis har vært en misforståelse der du trodde det gjaldt alt,vil du vurdere å droppe nattmat . De vil tape mer på å ikke gi dere 25% enn om dere dropper nattmaten,så da kan det hende de skifter mening;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...