Gå til innhold

trening når man er stor...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om store damer som trener på treningssentere,

sykler pesende langs veien etc... ?

Er selv blant de store (93kg på 170cm)..

og føler at jeg blir sett sånn ned på...

føler at folk tenker "hva gjør hun her" "så ekkel hun er" "fy f så feit" etc etc..

Er det bare noe hodet mitt surrer med, eller er det virkelig sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner en personlig trener og ha faktisk spurt han dette spoersmaalet og han svarte meg at saann tenkte han aldri.. Han bare tenkte "u go girl i alle fall proever du aa gjoere noe med det/ er sunn og stor"

Saa jeg tror det er bare noe du tror :-)

Skrevet

Jeg tenker ihvertfall ingen negative tanker. Folk har mange ulike grunner for å være litt stor, og det har jeg stor forståelse for. Synes bare det er bra at de holder seg fysisk aktive!

Skrevet

Det må du ikke tenke på... folk tenker ikke sånn på et treningssenter. Er like stor som deg, og bynte på treningsstudio.. tenkte akkurat som deg i bynnelsen. Har fått så mange fine kommentarer og på spørsmål ala dine, har folk svart at de synes det er tøft å ta tak i seg selv sånn og gjøre noe med d.. Vi trenger det i teorien mere enn dem, og det er et treningssenter.. så hvorfor ikke?

Såklart det er alltid et par som har sånne tanker, men da er hodet deres skrudd på litt feil vei eller noe.. men dem må du ikke tenke på... Om et halvt år er du så stolt av deg selv pg du syns det er så gøy å trene..

Stå på du!!! Du gjør noe med d, og da kan ikke noen klage på deg! Syns jeg...

Skrevet

Hva andre måtte tenke om meg som trener er meg revnende likegyldig!

Jeg føler uansett ikke at jeg blir sett ned på, og føler at jeg har min rettmessige plass på spinningsykkelen eller ett annet apparat.

Jeg er minst like stor som deg :-).

Skrevet

Det skal du ikke tenke på nei:) Treningssenter er jo åpent for alle, og er jo spesielt viktig for oss med litt ekstra på kroppen å holde oss i form. Må innrømme at jeg derimot ofte tenker forskjellige tanker når jeg ser superveltrente jenter på trening, som f.eks. "Hva faen gidder du gjøre her, hadde jeg hatt så fin kropp hadde jeg hvert fall ikke giddi å brydd meg med trening":P Er nok noe rart oppe i hodet mitt tror jeg :)

Skrevet

Jeg har aldri tenkt så veldig over hvem og hvordan de som trener ser ut, men at der som er store trener er jo bare positivt, hadde aldri sett ned på noen som trente om de var store eller små for å si det sånn, værre med de som er store som bare sitter der og klager over at de er for store!

Skrevet

Jeg elsker selv å trene og holder meg rimelig fit. Når jeg ser en svært overvektig persom "pesende" på sykkel eller tredemølla eller hvor som helst tenker jeg (dersom jeg tenker noe spesilet om det) "YES, så bra at du også fordelen med å trene" og blir imponert og tenker bare positive tanker. De som trener seriøst, være seg tjukke eller tynne, VET at trening kan være tøft, men at man må starte et sted.

LYKKE TIL, stå på. Og husk at for å bli i god form må man være målorientert, men også PROSESSorientert. Du må lære deg å trives under treningen også. Og det krever masse konsentrasjon og man må se litt "inn i seg selv" (en slags meditasjon). Og konkurer i hovedsak med deg selv.

Masse lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...