BarnNr.4 :) Skrevet 6. juli 2008 #1 Skrevet 6. juli 2008 Hva er den fineste fargen dere synest skal værepå stueveggen?? å andre rom i huset?? skal pusse opp ett helt hus, så trenger litt tips å inspirasjon fra dere jenter:)!!!
Gjest Skrevet 6. juli 2008 #2 Skrevet 6. juli 2008 jeg har vært veldig glad i de beige tonene, men er faktisk skikkelig lei nå. Utrolig mange fine tapeter nå så ta deg en tur å bla litt i bøker:)
BarnNr.4 :) Skrevet 6. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. juli 2008 tørr ikke å ta sånn tapet på hele stuen, om jeg skulle bli fort lei av den me jeg kunna jo tatt det i gangene å på soverommet da:)
BarnNr.4 :) Skrevet 6. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. juli 2008 ps: er dritt lei av beige toner jeg åsså! bare mannen min hører caffe latte eller lys toscana spyr han hehehe!!
Gjest Skrevet 6. juli 2008 #5 Skrevet 6. juli 2008 Det er veldig mange av dagens tapeter som er overmalbare. Min svigerinne bygger hus nå og gud så lekkert det blir. Hun har tapet i alle rom:)
Lilletrille med to jenter Skrevet 6. juli 2008 #6 Skrevet 6. juli 2008 Har akkurat tapetsert stua i nesten hvit, med en vegg brun\grå med brune\sorte mønster. Ble bra synes vi. Har veldig sansen for å bryte av stua med en vegg med annen farge\mønster..
IgglePiggle Skrevet 6. juli 2008 #7 Skrevet 6. juli 2008 Det er jo veldig "in" naa og ha tapet paa bare en vegg som en slags blikkfang, i alle fall om det er er veldig moenstrete ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå