Gå til innhold

se hit :) !!!! plis?? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er den fineste fargen dere synest skal værepå stueveggen?? å andre rom i huset?? skal pusse opp ett helt hus, så trenger litt tips å inspirasjon fra dere jenter:)!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har vært veldig glad i de beige tonene, men er faktisk skikkelig lei nå. Utrolig mange fine tapeter nå så ta deg en tur å bla litt i bøker:)

Skrevet

tørr ikke å ta sånn tapet på hele stuen, om jeg skulle bli fort lei av den :P me jeg kunna jo tatt det i gangene å på soverommet da:)

Skrevet

ps: er dritt lei av beige toner jeg åsså! bare mannen min hører caffe latte eller lys toscana spyr han :P hehehe!!

Skrevet

Det er veldig mange av dagens tapeter som er overmalbare. Min svigerinne bygger hus nå og gud så lekkert det blir. Hun har tapet i alle rom:)

Skrevet

Har akkurat tapetsert stua i nesten hvit, med en vegg brun\grå med brune\sorte mønster. Ble bra synes vi. Har veldig sansen for å bryte av stua med en vegg med annen farge\mønster..

Skrevet

Det er jo veldig "in" naa og ha tapet paa bare en vegg som en slags blikkfang, i alle fall om det er er veldig moenstrete ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...