Lykketroll *med Bolletrollet* Skrevet 6. juli 2008 #1 Skrevet 6. juli 2008 Nå har jeg oppdatert designet på bloggen min og vil gjerne ha tilbakemeldinger, både ris og ros Skriver en del om håndarbeid og foto osv. så hvis det er noen her inne som har en blogg om samme interesser så vil jeg gjerne ha en link til siden. er ny i bloggverdenen og ønsker gjerne flere treff på bloggen min, så det hadde vært koselig å bytte link med noen
Lykketroll *med Bolletrollet* Skrevet 6. juli 2008 Forfatter #2 Skrevet 6. juli 2008 er det mulig å være mer distré? Her er bloggen min: lenore.blogg.no
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 6. juli 2008 #4 Skrevet 6. juli 2008 Uleslig. Fargen på bakgrunn er alt for lik skriftfargen. Blir for mye jobb å lese. Og så var det skikkelig stygt med den reklamen midt på. Blogspot sine sider er langt penere..
Snuppa og bøllefrø Skrevet 6. juli 2008 #5 Skrevet 6. juli 2008 Litt vanskelig å lese me den blåe bakgrunnen...ellers en fin blogg;)
Aylinah Skrevet 6. juli 2008 #6 Skrevet 6. juli 2008 Det ble veeeeldig tungt å lese med den mørke bakgrunnen du har,og den lyse skriften Men,likte stilen da
Shabby Cheap Chic Skrevet 6. juli 2008 #7 Skrevet 6. juli 2008 Hehe syns det var mye reklame jeg å.... Litt ugreie tekstfarger.. Jeg har min på blogg på blogspot ( www.janey84.blogspot.no )... Skal bli en hobbyblogg etterhvert det å...
Lykketroll *med Bolletrollet* Skrevet 6. juli 2008 Forfatter #9 Skrevet 6. juli 2008 reklamen får jeg desverre ikke gjort noe med, akter ikke å bytte blogg nå. men skriftfargen må jeg si meg enig i ja Takker
Lykketroll *med Bolletrollet* Skrevet 6. juli 2008 Forfatter #10 Skrevet 6. juli 2008 Hva med denne tekstfargen da?
Shabby Cheap Chic Skrevet 6. juli 2008 #11 Skrevet 6. juli 2008 Ja nå var teksten bra vettu:) Mye lettere å lese..
IgglePiggle Skrevet 6. juli 2008 #12 Skrevet 6. juli 2008 Synes det var en fin blogg.. Naa var det mye bedre aa lese ja..
Lykketroll *med Bolletrollet* Skrevet 6. juli 2008 Forfatter #13 Skrevet 6. juli 2008 så bra Men du.. jeg får bare opp en haug med reklame når jeg prøver bloggadressa di... :-S
Shabby Cheap Chic Skrevet 6. juli 2008 #14 Skrevet 6. juli 2008 http://janey84.blogspot.com/ haha er jo .com til slutt.... er ikke bare du som er distre.. hihi
Lykketroll *med Bolletrollet* Skrevet 6. juli 2008 Forfatter #15 Skrevet 6. juli 2008 Hehe. sånt skjer Så fin side du har!
Shabby Cheap Chic Skrevet 6. juli 2008 #16 Skrevet 6. juli 2008 Takk... blir en hobbyblogg bare jeg får alt til å virke.. hehe..prøver å få bloggen over hele vinduet men det vil den ikke...
Blue Lady Skrevet 6. juli 2008 #17 Skrevet 6. juli 2008 Fine ting du har laget!!! men er ikke så glad i mørke blogger, med mye fiks-faks rundt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå